Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Alice Kroeze
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-09-2013 18:31
  • Datum einde : 24-10-2013 18:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving:

WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep:

Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

Esther
  • Logo & Huisstijl # 255292 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Esther:

      Beste Alice, bijgaand een logo voorstel.
      Hoor graag of het aanspreekt, kleuren kunnen naar wens aangepast.

      M.v.g. Esther

    2. Alice Kroeze zegt :

      Esther, bedankt voor je ontwerp. Het spreekt me zeker aan. Ook de wijze waarop je al een preview geeft op het gebruik van de appel in de huisstijl. Bij het model dat ik in mijn werk gebruik bestaat de appel uit twee delen die bestaan uit een onafgebroken lijn. In dit ontwerp zijn de twee delen al duidelijk te zien, maar zijn de lijnen gebroken. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als de lijnen niet onderbroken worden. Ik zie/hoor graag of dat een optie is. Dit zijn de kleuren waar ik inderdaad altijd voor ga, maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar andere combi's. Al is het maar om eens uit mijn eigen gebruikelijke comfortzone te stappen ;)

    3. Alice Kroeze zegt :

      Esther, bedankt voor je ontwerp. Het spreekt me zeker aan. Ook de wijze waarop je al een preview geeft op het gebruik van de appel in de huisstijl. Bij het model dat ik in mijn werk gebruik bestaat de appel uit twee delen die bestaan uit een onafgebroken lijn. In dit ontwerp zijn de twee delen al duidelijk te zien, maar zijn de lijnen gebroken. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als de lijnen niet onderbroken worden. Ik zie/hoor graag of dat een optie is. Dit zijn de kleuren waar ik inderdaad altijd voor ga, maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar andere combi's. Al is het maar om eens uit mijn eigen gebruikelijke comfortzone te stappen ;)

    4. Alice Kroeze zegt :

      Esther, bedankt voor je ontwerp. Het spreekt me zeker aan. Ook de wijze waarop je al een preview geeft op het gebruik van de appel in de huisstijl. Bij het model dat ik in mijn werk gebruik bestaat de appel uit twee delen die bestaan uit een onafgebroken lijn. In dit ontwerp zijn de twee delen al duidelijk te zien, maar zijn de lijnen gebroken. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als de lijnen niet onderbroken worden. Ik zie/hoor graag of dat een optie is. Dit zijn de kleuren waar ik inderdaad altijd voor ga, maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar andere combi's. Al is het maar om eens uit mijn eigen gebruikelijke comfortzone te stappen ;)

    5. Alice Kroeze zegt :

      en misschien het & teken in de contrasterende kleur? dus bij dit ontwerp blauw

    6. Esther zegt

      Dank voor je snelle reactie, zeker is het mogelijk dat de lijnen niet worden onderbroken. Zal je feedback verwerken in een volgend voorstel en wat kleurencombi's laten zien :)

    7. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network