Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Alice Kroeze
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-09-2013 18:31
  • Datum einde : 24-10-2013 18:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving:

WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep:

Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

Creator
  • Logo & Huisstijl # 256337 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Alice Kroeze zegt :

      Bedankt voor het ontwerp. Het ziet er goed uit, toch is het voor mij minder bruikbaar. De reden om de appel toe te voegen heeft te maken met het model waarmee ik werk. Op deze wijze valt de relevantie weg. Ik begin ook steeds meer te twijfelen over het integreren van de appel nu ik alle ontwerpen op een rij zie. Hét ontwerp zit er nog niet bij voor mij, helaas is er op dit moment dus nog geen winnaar.

    2. Creator zegt

      Bedankt voor uw reactie. Er is natuurlijk een reden waarom ik afwijk. Mijns inziens is het helemaal niet nodig om een model of werkwijze in een logo te verwerken. Heeft u weleens een Philips logo met een gloeilamp gezien? Apple met een computer of Levis met een spijkerbroek? :-) En moet u nagaan dat de mensen die u gaat coachen ook nog eens in het logo naar "uw model" moeten kijken en dan in de cursus ook nog eens tig keer....U zou juist uw logo heel fris kunnen houden. Waardoor de cursus/training verrassend blijft. Mijn bescheiden mening... meer niet.

    3. Alice Kroeze zegt :

      Ik ben het met je eens. Zeker na het zien van alle ontwerpen. Ik kom dus steeds meer tot de conclusie dat er überhaupt geen appeltje in hoeft. leerzaam dit traject en jouw reactie verwoordt precies wat ik hiervan heb mogen leren, dus bedankt voor je 'bescheiden mening' :)

    4. Creator zegt

      Graag gedaan ;-) maar wat dan? Welke richting?
      mvrg Ted

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network