Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Alice Kroeze
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-09-2013 18:31
  • Datum einde : 24-10-2013 18:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving:

WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep:

Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 255305 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Mind groen en iets lichter blauw...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255304 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      In groen blauw

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255282 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Hoi Alice Kroeze,

      Het was even puzzelen maar we zijn tot dit ontwerp gekomen, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

      Alles is natuurlijk te veranderen, ook qua kleur kunnen we alle kanten op.
      Mvg Mark

    2. Budget Media zegt

      We zullen ook een paar andere kleurschakeringen maken als u dat wilt...

    3. Alice Kroeze zegt :

      bedankt. Een paar kleurschakeringen lijkt me heel fijn om te zien. Ik ga het verder even op mij in laten werken. Bedankt voor de snelle aanpassing!

    4. Budget Media zegt

      Geen probleem we zullen een aantal kleuren cobi's maken voor u ...

      Mvg Mark

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255173 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. Alice Kroeze zegt :

      Beste Mark, bedankt voor je ontwerp. Het heeft echt een eigen stijl. Is eigentijds, betrokken en warm. Ik krijgt er een goed gevoel van. Ik vind de buitenvorm van de appel mooi, ook mooi dat je met twee gekleurde helften werkt. De spiraal in het midden mag van mijn nog iets meer echt een spiraal zijn, mogelijk ook met dwarsverbindingen zoals in een DNA spiraal. ik vind het mooi dat je met een echt centrum werkt in de appel. ik zou dit graag willen houden. als een soort 'pitje'. Ik ben ook benieuwd naar andere kleurcombi's.

    3. Budget Media zegt

      Bedankt voor deze positieve feedback, ik zal dat meenemen in het volgende ontwerp voor u..

      Mvg Mark

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network