Goedendag,
Hier nog eentje met een ander lettertype en met een andere kleur.
En met meer diepte in het geheel.
Met vr.groet
Johnmar
Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 29-09-2013
Datum einde: 24-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedendag,
Dank voor uw feedback.
Hierbij nog een ander voorstel.
Met vr groet
Johnmar
Bedankt voor de snelle aanpassing. Het appeltje mag van mij nog wat gestyleerder. Misschien zonder blaadjes. De spiraal in het midden is nog wat smal, mag wat 'dikker'. Ook ben ik benieuwd naar nog wat andere lettertypes. Dit lettertype is erg vierkant. Wat ronder en zachter zou mooi zijn. De kleuren vind ik ook erg hard. Ik houd bijvoorbeeld van aquablauw, appeltjesgroen en donkergrijs. Kan me voorstellen dat dit wel heel veel aanpassingen zijn, maar ik wilde je toch graag een eerlijk feed back geven.

Goedendag,
Hier alvast een eerste aanzet voor
u nieuw te ontwerpen logo.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet
Johnmar
Bests Jomar, bedankt voor de snelle eerste aanzet. Zoals je wellicht in de bijlage hebt kunnen zien, heeft het model waarmee ik werk inderdaad de vorm van een appel, maar dan met een dubbele helix als een soort van klokhuis. Deze zie ik niet terug in jouw ontwerp, wat het minder bruikbaar maakt voor mij. Daarnaast liep ik er bij mijn huidige logo tegenaan dat niet iedereen goed kan lezen dat er DNA staat. Ook in dit logo kan het zijn dat mensen het niet goed kunnen lezen i.v.m. de omgedraaie D. Het is um dus nog niet helemaal. Bedankt voor de voorzet, met hartelijke groet
Alice Kroeze