Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Alice Kroeze
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-09-2013 18:31
  • Datum einde : 24-10-2013 18:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving:

WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep:

Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

johnmar
  • Logo & Huisstijl # 255083 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer johnmar:

      Goedendag,
      Hier nog eentje met een ander lettertype en met een andere kleur.
      En met meer diepte in het geheel.
      Met vr.groet
      Johnmar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 254616 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer johnmar:

      Goedendag,
      Dank voor uw feedback.
      Hierbij nog een ander voorstel.
      Met vr groet
      Johnmar

    2. Alice Kroeze zegt :

      Bedankt voor de snelle aanpassing. Het appeltje mag van mij nog wat gestyleerder. Misschien zonder blaadjes. De spiraal in het midden is nog wat smal, mag wat 'dikker'. Ook ben ik benieuwd naar nog wat andere lettertypes. Dit lettertype is erg vierkant. Wat ronder en zachter zou mooi zijn. De kleuren vind ik ook erg hard. Ik houd bijvoorbeeld van aquablauw, appeltjesgroen en donkergrijs. Kan me voorstellen dat dit wel heel veel aanpassingen zijn, maar ik wilde je toch graag een eerlijk feed back geven.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 253589 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer johnmar:

      Goedendag,
      Hier alvast een eerste aanzet voor
      u nieuw te ontwerpen logo.
      Ik ben benieuwd naar uw reactie.
      Met vriendelijke groet
      Johnmar

    2. Alice Kroeze zegt :

      Bests Jomar, bedankt voor de snelle eerste aanzet. Zoals je wellicht in de bijlage hebt kunnen zien, heeft het model waarmee ik werk inderdaad de vorm van een appel, maar dan met een dubbele helix als een soort van klokhuis. Deze zie ik niet terug in jouw ontwerp, wat het minder bruikbaar maakt voor mij. Daarnaast liep ik er bij mijn huidige logo tegenaan dat niet iedereen goed kan lezen dat er DNA staat. Ook in dit logo kan het zijn dat mensen het niet goed kunnen lezen i.v.m. de omgedraaie D. Het is um dus nog niet helemaal. Bedankt voor de voorzet, met hartelijke groet
      Alice Kroeze

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network