Hierbij nog een variant.
Groet Annemarie
Logo & Huisstijl voor Amsterdams Vastgoed ontwikkelingsbedrijf
- Wedstrijd van: grachtenvastgoed
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-08-2014
Datum einde: 11-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij de aanpassing van het logo.
Het logo moet niet te veel details hebben i.v.m. de toepassing in klein formaat.
Anders valt er te veel weg.
In de cirkel vorm zit de grachtengordel verwerkt en tevens de G
Ik hoor graag weer.
Met vriendelijke groet Annemarie

BESTE OPDRACHTGEVER,
Hierbij mijn ontwerp voor jullie logo.
Ik hoor graag eventueel commentaar.
Met vriendelijke groet Annemarie
Leuk logo. Ik mis toch nog een klein beetje de link naar de grachten en kenmerkende panden.
Groeten,
Eric