Geen commentaar
Logo & Huisstijl voor bedrijf in domotica (automatisering van de leefomgeving)
- Wedstrijd van: Willem
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-04-2012
Datum einde: 07-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hallo,
Bij deze een eerste concept voor uw logo. Graag ontvang ik feedback om gewenste aanpassingen te doen!
Met vriendelijke groet,
JM
Op dit moment is er nog geen enkel design wat ons echt raakt. Dat geldt dus voor iedereen en vandaar dat we iedereen dit commentaar meegeven voor het weekend om nog een slag te kunnen slaan in de komende dagen.
We zien bij iedereen hele strakke vormgeving en lettertypes en technische ontwerpen, maar nergens blijken onze waarden "mensgericht" en "inlevingsvermogen" uit. Ook missen we echte vernieuwing en creativiteit. We willen je daarom uitdagen om naar je design te kijken en uiterlijk zondag 12u te komen met een vernieuwd design, waarbij je echt out-of-the-box hebt gedacht en enkele kaders los hebt gelaten.
Het logo en de naam mogen echt losse elementen zijn, die elkaar samen versterken. Ook kun je denken aan bvb een beeldlogo dat niet uit een blokje of vlak bestaat, maar een onverwachte vorm of iets dat wellicht vloeiender is of meerdere semi-losse elementen bevat. Speel ook met de typografie. Laat los dat de achtergrond "zwart of wit" moet zijn. Het leven is immers niet zo en bevat veel meer kleur en mogelijkheden. Ik zeg maar wat en laat je ook daar vooral niet door beperken!
Kom dus met iets nieuws waar vrijheid, innovatie, menselijkheid en techniek samenkomt. Want dat is immers waar domotica om zou moeten draaien en wat wij graag uit willen stralen. Wij willen echt anders zijn dan de rest en echt herkenbaar onszelf!