Beste opdrachtgever,
Vernieuwend, Modern, Durf, Inlevingsvermogend, Mensgericht, Ontzorgend .....
"Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel" oftewel "Als er geen toezicht is, doet men waar men zin in heeft".
Laat Movatech hier nu een stokje voor steken en zorgen dat men zorgeloos van huis kan.
Een modern, pakkende en afwijkende huisstijl met een verhaal.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Logo & Huisstijl voor bedrijf in domotica (automatisering van de leefomgeving)
- Wedstrijd van: Willem
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-04-2012
Datum einde: 07-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Dennis,
Wanneer je onze omschrijving goed zou lezen en de moeite zou doen om eea even te checken, had je dit niet ingestuurd. Ons bedrijf helpt oa mensen met een beperking dmv bvb een iPad het hele huis besturen. Wij zijn dus geen beveiligingsbedrijf. Leuk bedacht maar voor het verkeerde bedrijf.
Dank voor de feedback.
Het was ons ook niet bedoeling over te komen zijnde een beveiligingsbedrijf, echter meer een bedrijf wat juist voor die doelgroep een helpende hand biedt.