Beste Willem,
Alweer mijn derde inzending sinds uw bericht. Weer een korte toelichting: Alles is iets losser gemaakt, de hoeken in de tekst zijn wat ronder, om zo een meer comfortabel gevoel te geven. Het blauw is gebruikt om twee redenen, het is de bekende kleur van vrijheid (denk aan lucht, water). De tweede reden is dat de kleur (vooral deze tint blauw) staat voor innovatie en modern. Ook is in het logo het bekende vrijheidsvuur verwerkt.
Ik wacht met spanning af op uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Luud Janssen (AdLivro)
P.s. Dit logo krijgt mijn voorkeur!
Logo & Huisstijl voor bedrijf in domotica (automatisering van de leefomgeving)
- Wedstrijd van: Willem
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-04-2012
Datum einde: 07-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Willem,
Bij dit ontwerp komt vrijheid heel sterk naar voren, iedereen kent het vrijheidsvuur en dat is hier dan ook in verwerkt. Om het toch strak te houden zijn de lettertypes niet aangepast en lekker strak gehouden.
Met vriendelijke groet,
Luud Janssen

Beste Willem,
Een korte toelichting: Menselijkheid komt in dit logo sterk naar voren. Alles is strak gehouden voor een zakelijk uiterlijk. En de kleur blauw staat voor vrijheid.
Met vriendelijke groet,
Luud Janssen

Hierbij mijn ontwerp voor de visitekaartjes.
Aanpassingen kunnen altijd worden gemaakt en wederom is feedback altijd welkom!

Hierbij mijn inzending voor het logo. Alles kan nog naar wens worden aangepast.
Feedback is altijd welkom!
Op dit moment is er nog geen enkel design wat ons echt raakt. Dat geldt dus voor iedereen en vandaar dat we iedereen dit commentaar meegeven voor het weekend om nog een slag te kunnen slaan in de komende dagen.
We zien bij iedereen hele strakke vormgeving en lettertypes en technische ontwerpen, maar nergens blijken onze waarden "mensgericht" en "inlevingsvermogen" uit. Ook missen we echte vernieuwing en creativiteit. We willen je daarom uitdagen om naar je design te kijken en uiterlijk zondag 12u te komen met een vernieuwd design, waarbij je echt out-of-the-box hebt gedacht en enkele kaders los hebt gelaten.
Het logo en de naam mogen echt losse elementen zijn, die elkaar samen versterken. Ook kun je denken aan bvb een beeldlogo dat niet uit een blokje of vlak bestaat, maar een onverwachte vorm of iets dat wellicht vloeiender is of meerdere semi-losse elementen bevat. Speel ook met de typografie. Laat los dat de achtergrond "zwart of wit" moet zijn. Het leven is immers niet zo en bevat veel meer kleur en mogelijkheden. Ik zeg maar wat en laat je ook daar vooral niet door beperken!
Kom dus met iets nieuws waar vrijheid, innovatie, menselijkheid en techniek samenkomt. Want dat is immers waar domotica om zou moeten draaien en wat wij graag uit willen stralen. Wij willen echt anders zijn dan de rest en echt herkenbaar onszelf!