Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter mijn ontwerp is de jeugd in opleiding te vergelijken met jonge blaadjes, die in het beeldmerk over een uitsnede van rivierenland valt. Een overzichtelijk , fris en eigentijds logo.
Ik hoop u met dit ontwerp te inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Logo & huisstijl voor Boerderij-educatie Rivierenland, samenwerkingsverband agrarisch ondernemers die lesgeven aan basisschoolklassen op hun bedrijf.
- Wedstrijd van: Boer&klas zoekt logo & huisstijl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 06-06-2013
Datum einde: 24-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


geachte heer van der Velde, Beste Tjeerd,
Hartelijk dank voor je inzending,ik vind het nog te weinig land-& tuinbouw uitstraling hebben. Kun je daar nog iets mee?
verder vind ik het logo nu iets te beperkend overkomen door de ronde vorm.
Alvast dank.
Jolijn Zwart-van Kessel
Projectleider-Boerderij-educatie Rivierenland