Zoals u kunt zien is deze vrij kinderlijk. Het ontwerp is als volgt. De blauwe lijn is de rivier die uitkomt bij de bloem, en staat voor de natuur. De huistijl is lekker vrolijk met een mooi oranje, licht blauw en groen. Ben benieuwd wat u ervan vind en als u nog dingen anders wilt hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijk groet,
Quinty van Dijk
Logo & huisstijl voor Boerderij-educatie Rivierenland, samenwerkingsverband agrarisch ondernemers die lesgeven aan basisschoolklassen op hun bedrijf.
- Wedstrijd van: Boer&klas zoekt logo & huisstijl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 06-06-2013
Datum einde: 24-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Quinty,
Hartelijk dank voor je inzending.
Vriendelijke groet,
Jolijn Zwart-van Kessel
Projectleider Boerderij-educatie Rivierenland