Logo & Huisstijl voor De Coöperatie Fabriek
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Berd Warmelts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 10-02-2013 21:06
- Datum einde : 25-02-2013 21:01
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, ppt
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 49
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De Coöperatie Fabriek is een nieuw bedrijf dat zich richt op het helpen van coöperaties met de versterking van de positie van haar leden en klanten. Dat doen we door bijeenkomsten off- en online te organiseren voor klanten van de coöperaties. De bijeenkomsten hebben een educatie of netwerk karakter. De manier van werken van De Coöperatie Fabriek laat zich het beste omschrijven door ontzorgend, praktisch, educatief, innovatief en betaalbaar.
Doelgroep:
De doelgroep van De Coöperatie Fabriek zijn coöperaties zoals o.a. De Rabobank, Unive en Friesland Campina. Organisatie die zelf (te) druk zijn met de core business om de gewenste extra diensten aan leden en klanten te leveren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Een must have is de kleur oranje.
We willen graag het idee van de fabriek terugzien in het logo.
Daarnaast een creatieve verbinding met coöperatief werken. Dat is werken vanuit de visie dat je samen meer bereikt dan alleen.
epportunity
-
-
Toelichting van de designer epportunity:
Een grafische vertaling van de schakels die de keeting sterk maken (cooperatie)
-
Berd Warmelts zegt :
beetje somber
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-