Logo & Huisstijl voor De Coöperatie Fabriek

Datum start: 10-02-2013

Datum einde: 25-02-2013

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
timuunk

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo & huisstijl voor de website, briefpapier, e-mail, powerpoint, visitekaartjes, stickers etc. etc.

Bedrijfsomschrijving


De Coöperatie Fabriek is een nieuw bedrijf dat zich richt op het helpen van coöperaties met de versterking van de positie van haar leden en klanten. Dat doen we door bijeenkomsten off- en online te organiseren voor klanten van de coöperaties. De bijeenkomsten hebben een educatie of netwerk karakter. De manier van werken van De Coöperatie Fabriek laat zich het beste omschrijven door ontzorgend, praktisch, educatief, innovatief en betaalbaar.

Doelgroep


De doelgroep van De Coöperatie Fabriek zijn coöperaties zoals o.a. De Rabobank, Unive en Friesland Campina. Organisatie die zelf (te) druk zijn met de core business om de gewenste extra diensten aan leden en klanten te leveren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Een must have is de kleur oranje.

We willen graag het idee van de fabriek terugzien in het logo.

Daarnaast een creatieve verbinding met coöperatief werken. Dat is werken vanuit de visie dat je samen meer bereikt dan alleen.

Designer: ankaanna ankaanna
logo_huisstijl-ankaanna-6zOo1lNQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.