Logo + Huisstijl voor decoratie groothandel
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: possy4
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 11-10-2012 21:00
- Datum einde : 11-11-2012 20:59
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 67
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wij zijn een import groothandel in glas aardewerk-keramiek. Onze klanten zijn Tuincentra,Bloemisten en warenhuizen. Onze klanten komen nu nog voornamelijk in Nederland. Uitbreiding naar Europa is in volle gang.
We zijn op zoek naar een nieuw logo + huisstijl die we willen doorvoeren per 1 januari 2013. Het logo moet een trendy, professionele uitstraling hebben.
De naam JARO moet blijven bestaan. Trading mag vervallen. Verder staat het jullie vrij om je eigen invulling te geven.Eventueel een slogan erbij.
Ons huidige Logo en website zijn erg oubollig, en door ons zelf in elkaar geknutseld. Kijk voor onze website op: www.jarotrading.nl
We zijn op zoek naar een nieuw logo + huisstijl die we willen doorvoeren per 1 januari 2013. Het logo moet een trendy, professionele uitstraling hebben.
De naam JARO moet blijven bestaan. Trading mag vervallen. Verder staat het jullie vrij om je eigen invulling te geven.Eventueel een slogan erbij.
Ons huidige Logo en website zijn erg oubollig, en door ons zelf in elkaar geknutseld. Kijk voor onze website op: www.jarotrading.nl
Bedrijfsomschrijving:
In principe leveren wij alles op decoratie gebied. De hoofdzaak is aardewerk-keramiek, maar ook glas, riet, zink etc.
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Strakke uitstraling, zwart,wit grijs, subtiele kleuren.Kijk voor info op de sites:
www.pietboon.nl
www.fortresortbeemster.nl
reclamekenners.nl
-
-
Toelichting van de designer reclamekenners.nl:
hierbij een voorstel voor uw logo en huisstijl, mocht u vragen of op/aanmerkingen hebben? hoor ik ze graag. m.v.g. henrico
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-