Logo & huisstijl voor een bestaand administratie- en advieskantoor
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: hansrood
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 13-09-2017 11:45
- Datum einde : 27-09-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,eps,png
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 62
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Eventuele vervolgopdracht: eenvoudige website
Bedrijfsomschrijving:
Hans Rood richt zich met name op zelfstandige ondernemers (ZZP) en kleine MKB-ondernemingen in de dienstverlenende sector. De moderne werkwijze kenmerkt zich door het gebruik van online boekhouden, digitalisering van administratieve processen, koppeling van systemen zoals bankrekeningen met de administratie en real time verwerking van de administratie. De relatie met de cliënten is te beschrijven als persoonlijk en coachend, waarbij de nadruk ligt op advisering, rapportage en managementinformatie. De cliënt heeft de mogelijkheid om mee te kijken in de online boekhouding en is dus in staat om op elk gewenst moment op de hoogte te zijn van de actuele situatie. Naast boekhouding, belastingaangiften en financieel advies biedt Hans Rood ook startersbegeleiding en begeleiding bij het opstellen van een ondernemingsplan of financieringsrapport. HRA is dan ook meer de persoonlijke 'finance manager' of 'financial controller' van de ondernemer dan de klassieke accountant of administrateur.
Doelgroep:
Er zijn grofweg 4 groepen van potentiele klanten te benoemen:
1. Zelfstandige ondernemers (ZZP-ers)
2. Kleine MKB-ondernemingen (tot plm. 10 medewerkers)
3. Non-profit organisaties (stichtingen/verenigingen)
4. Particulieren
Kleuren, favoriete logo's, must haves
finovion.nl
ey.nl
strage
-
-
Toelichting van de designer strage:
Ik ben webdeveloper en weet hoe lastig het is om logo's in een andere context te 'passen'. Ik heb deze versie zo gemaakt dat kleur geen vereiste hoeft te zijn en dat in plaats daarvan de naam centraal staat. Kleine bedrijven hebben eigenlijk geen logo nodig, maar herkenbaarheid. De namen beelden op deze manier twee 'mappen' uit.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-