een diapositieve versie
Logo + huisstijl voor een bouwonderneming
- Wedstrijd van: Vermeulen M.
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-09-2012
Datum einde: 01-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



een 2e versie met blauw grijs contrast

Beste opdrachtgever,
Ik ben druk bezig geweest met het verdiepen in uw opdracht, en ben tot het volgende concept gekomen. Het ontwerp is een reutersval driehoek, een onmogelijke vorm. Dit geeft weer dat jullie uitdagingen aangaan. Het is een letter A en V verworven in elkaar, om een creatieve spanning te creëren. Het beeldmerk is een driehoek, de vorm die het meeste kracht bevat. Ik hoop u geinspireerd te hebben met het ontwerp, zou u een creatieve huisstijl erbij willen zien, dan hoor ik het graag.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd,
ik heb het een beetje moeilijk met de vorm. Ik word er op een gekke manier zenuwachtig van :)
Beste opdrachtgever, dat is natuurlijk niet de bedoeling, het uitgangspunt was onderscheiden t.o.v. de concurrentie.