Logo & huisstijl voor een hippe Touroperator!

Datum start: 20-09-2013

Datum einde: 20-10-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De opdracht:
Wij zoeken een hippe, trendy uitstraling voor onze jonge organisatie. Tevens zoeken wij een passend beeldmerk (icoon) die de diversiteit van onze organisatie uitdraagt. In het logo moet de naam "TravelOn" verwerkt zijn, het beeldmerk is volledig door jou te bepalen!

Bedrijfsomschrijving


Over de organisatie:
TravelOn specialiseert zich in het aanbieden van reizen op lifestyle thema’s. Zo hebben wij leuke trips voor het hele gezin, busreizen naar de mooiste steden maar ook luxe vakanties naar exlusieve resorts. Wij zijn altijd op zoek naar de mooiste, leukste en meest gedenkwaardige vakanties voor onze klanten. Daarnaast bieden wij onze klanten de beste dagdeals tegen zeer scherpe prijzen.

Samengevat:
Aanbod op basis van lifestyle.
Vakantie – reis wordt als een beleving gepresenteerd.
Een op een marketing d.m.v. innovatieve selectie en benadering.
Een reis boeken wordt als televisie kijken.
Zeer goede, waarheidsgetrouwe, foto’s, weinig lezen.
Lifestyle als zoek functionaliteit.
Altijd een eerlijke kwaliteit van het product passend bij de lifestyle.
Altijd een goede, concurrerende prijs.

Doelgroep


Jong en oud, internationaal karakter

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Inspiratie:
http://travelbird.nl
http://www.f-i.com/fi/airlines/
http://dribbble.com/search?q=travel+flat

Kleuren:
http://flatuicolors.com/
http://smashinghub.com/flat-designs-color-trends.htm

Stijl:
flat design, iOS 7, minimal

Designer: MattEleveny MattEleveny
logo_stationery-matteleveny-6IWtw8CO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.