Goedenavond Jelle,
Bijgaand mijn eerste inzending.
Aangezien maatwerk keukens en interieurs vaak in het midden tot hoge segment vallen ben ik gegaan voor strak, tijdloos en simpel doch stijlstol.
Ik denk dat inspelen op de doelgroep ontzettend belangrijk is in deze. Klant heeft vaak iets meer te besteden waardoor je uitstraling ontzettend belangrijk is.
Ik ben ontzettend benieuwd wat je ervan vindt. Eventuele wijzigingen zijn vanzelfsprekend geen probleem.
Groet, Marco
logo huisstijl voor firma in de interieurinrichting
- Wedstrijd van: jelle de boel
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-12-2020
Datum einde: 14-01-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

