Geen commentaar
Logo + Huisstijl voor GWM BV
- Wedstrijd van: Gijs
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-04-2012
Datum einde: 11-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Nylstb, dank voor je nieuwe voorstel. Ik denk dat jouw stijl toch min of meer hetzelfde is en ik merk dat het mij toch net te abstract overkomt en mij nog steeds te veel een digitaal gevoel geeft.
Groet, Gijs

Beste Gijs,
Bij deze het eerste opzetje voor uw logo.
Spreekt mijn stijl u aan, dan wil ik graag voor u een huisstijl voorleggen. Zijn er nog andere aanpassingen of vindt u het helemaal niets? Ik hoor het graag.
Mvg, Niels
Beste Niels,
Ik weet niet of jouw stijl mij aanspreekt of niet. Ik vind het aardige in het ontwerp hoe je de W en de M hebt gecombineerd en details als die schaduwlijn. Het geheel komt mij echter te digitaal over, alsof GWM in de IT zit. Ik zou de combinatie van strak met een organischer/ speelser/ informeler element waarderen. In dit ontwerp vind ik ook het logo als geheel lastig leesbaar; met name de G. Kan deze uitvoering zijn en dus niet je stijl als geheel.
Bedankt voor uw reactie.
Ik stuur binnenkort een nieuw opzetje.
Mvg, Niels