Dag!
Deze opdracht sprak mij direct aan, ik ben ook zelf hondenliefhebber en trots baasje van Jari (de Duitse herder die ook in het design te zien is).
Voor mijn design heb ik ervoor gekozen om de hond centraal te zetten. Daarom kijkt de hond ook recht naar voren: naar de kijker als het waren.
De slogan werkt om mensen eraan te herinneren dat een hondenschool leuk kan zijn voor dieren, maar zeker ook voor mensen.
De kleur geel geeft het geheel een frisse look.
Hoor graag van je!
Demi
Logo & huisstijl voor Hondenschool Arnhem
- Wedstrijd van: Wilco
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-03-2013
Datum einde: 24-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik heb nog even over de slogan zitten brainstormen en ik denk dat ik een betere heb:
Hondenschool Arnhem: Meer plezier voor mens en dier.