logo + huisstijl voor importeur/distributeur van comfort en woongenot
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Arthur2015
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 16-04-2015 16:28
- Datum einde : 30-04-2015 16:23
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 32
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Dutch Purple zoekt een logo+ huisstijl!
Dutch Purple is importeur en ontwikkelaar van producten waarmee meer comfort en woongenot in en om de woning wordt gerealiseerd.
In eerste instantie ligt hierbij de focus op het buitenleven.
De eerste productlijn is van het merk Extreme Line, terrasverwarmers van een Duitse fabrikant (zie www.extremeline.de ).
Het betreft hoogwaardige, fraai vormgegeven en energie-zuinige oplossingen voor zowel thuisgebruik als in horeca of bedrijfsomgevingen
In de toekomst zullen hier ook andere producten en merken aan toegevoegd worden.
Het bedrijf distribueert via partner resellers in de Benelux.
Het logo gaat gebruikt worden online en op visitekaartjes
De paarse kleur (waar de naam aan refereert) hoeft niet terug te komen in het logo. (Wil je deze wel gebruiken, gebruik dan RGB 124, 81, 161)
Doelgroep
b-to-c: High-end &
b-to-b: professioneel
Planning
Indienen tot maandagavond 20 april. 21 april willen we, mits een goede inzending beschikbaar al een keuze maken!
Dutch Purple is importeur en ontwikkelaar van producten waarmee meer comfort en woongenot in en om de woning wordt gerealiseerd.
In eerste instantie ligt hierbij de focus op het buitenleven.
De eerste productlijn is van het merk Extreme Line, terrasverwarmers van een Duitse fabrikant (zie www.extremeline.de ).
Het betreft hoogwaardige, fraai vormgegeven en energie-zuinige oplossingen voor zowel thuisgebruik als in horeca of bedrijfsomgevingen
In de toekomst zullen hier ook andere producten en merken aan toegevoegd worden.
Het bedrijf distribueert via partner resellers in de Benelux.
Het logo gaat gebruikt worden online en op visitekaartjes
De paarse kleur (waar de naam aan refereert) hoeft niet terug te komen in het logo. (Wil je deze wel gebruiken, gebruik dan RGB 124, 81, 161)
Doelgroep
b-to-c: High-end &
b-to-b: professioneel
Planning
Indienen tot maandagavond 20 april. 21 april willen we, mits een goede inzending beschikbaar al een keuze maken!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
stevan banjac
-
-
stevan banjac zegt
greeting.
the letter D is the silhouette of a man holding list.uživanje in prirodi.slovo P reverse silhouette of man. simpolizuje trade. color orange - holadija and purple you requested. the second proposal, with green. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Arthur2015 zegt :
Dank. Ziet er mooi uit. Wil je nog in 1 regel toelichten waarom je de d en p op deze wijze hebt ontworpen zonder dat ik het zelf invul?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-