LOGO & HUISSTIJL VOOR INTERNET DIENSTVERLENER
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: ArjanB
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 230.00
- Datum start : 13-11-2016 12:28
- Datum einde : 27-11-2016 12:25
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 58
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wij zijn een jonge en dynamische fullservice organisatie die zich bezighoud met diensten die op alle mogelijke vlakken iets te doen hebben met internet. Denk hierbij aan diensten als domeinregistratie en webhosting maar ook aan (VOIP) telefonie, servers, datacentrum oplossingen en talloze cloud diensten.
We zoeken een stijl welke geheel bij ons past; stoer, betrouwbaar, vakkundig en persoonlijk. Een uitstraling welke herkenbaar kan worden, waar we trots op zijn en het liefste de hele wereld mee behangen om te laten zien dat we er zijn!
Afgezaagde dingen als een wereldbol, netwerkstekkertje en dat soort logo's zijn we absoluut niet naar op zoek. Herkenbaarheid in de trend van de logo's en huisstijlen van bijvoorbeeld KPN, Shell en Albert Heijn wel. Dit zijn logo's welke op allerlei manieren en kleuren te gebruiken zijn terwijl deze herkenbaar blijven.
Welke creatieve geest weet de onze helemaal trots te maken?
Bijgevoegd ons huidige logo. Voelen met zowel het logo als de kleuren geheel geen enkele binding.... Alle suggesties zijn dus welkom! :)
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
artamad
-
-
artamad zegt
Hello! any updates?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
artamad zegt
Any changes? Would love to try again :D anything specific you want to see?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
ArjanB zegt :
Erg gaaf lettertype, mooi opgesteld. In plaats van internetdiensten onder het logo zouden we graag internetservices willen gaan gebruiken daar dit dan ook internationaal gebruikt kan worden. De letter P laten we liever niet in het logo centraal staan daar dit een eventuele toekomstige rebranding lastiger maakt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-