Geen commentaar
Logo Huisstijl voor KALAPA Herbal Elixirbar
- Wedstrijd van: KALAPA
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 26-02-2020
Datum einde: 18-03-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

The 'K' is a sense of Sanskrit lettering but for a digital world.
Thank you for your work!! sorry this style is not what i'm looking for :)
Perhaps if you describe what 'style' you require you wouldn't waste every bodies time.
Dear ident Corp Branding,
I've written a quite extensive briefing and added some pictures to describe what kind of style im looking for: unique, playful, artistic, a little mystical. This is not what i am seeing in your logo.
Also we are working with natural products so we are not "digital" other than a webshop :) So im sorry, please tell me how i can describe better what i am looking for and please dont take this personal.
It is never my intention to waste peoples time.
The digital slant on sanskrit writing I would humbly suggest was 'Playful'. It was also 'Artistic' in rendition due to a degree in typography and 30 years experience and if you don't think sanskrit is 'mystical' then you don't 'get' your own product. I suspect that like 95% of my clients you have a picture in your head that no one will ever be able to reproduce, so you are destined to be disappointed, where as what you really need to be doing, is taking in some sound BRANDING advice. And yes when you suggest that the problem is my inability and not your lack of experience (and knowhow to write a creative brief), I do take it personally. Good luck.
…and yes you may have guessed that the USP that I have is that I actually care about my brands.