Geen commentaar
Logo Huisstijl voor KALAPA Herbal Elixirbar
- Wedstrijd van: KALAPA
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 26-02-2020
Datum einde: 18-03-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


hmm ik vind het cool bedacht dat je dit zo integreert en ook kunt loskoppelen.
Maar dit lijkt een beetje op een heksenmuts of wat is het? ... :)
Het is inderdaad een muts, niet van een heks maar wel van een tovenaar / alchemist :)

Geen commentaar
Hi super bedankt voor je inzending! de simpelheid ervan is verrassend mooi. Toch mis ik wel iets van wat kenmerkend is voor de elixir bar, alchemy, etc. Kun je iets meer uitleggen over het tekentje? ik zie dat je de 3 As hebt gebruikt of zit er meer achter?
Hi Kalapa. Dankjewel! Bij deze ontwerp dacht ik vooral aan mystieke symboliek - simpel en krachtig. De drie A’s vormen een linksdraaiend symbol net zoals de Swastika welke een belangrijke betekenis heeft in het Boeddhisme. De drie A’s zouden tevens stiekem nog als afkorting kunnen staan voor ‘Alcoholfree Adaptogenic Alchemie’. Tot slot vormen de drie A’s met een beetje fantasie het gezicht van een Alchemist (zie ook mijn tweede ingediende ontwerp).
Ha nice die afkorting is te gek, sterk! ik ga het even op me in laten werken voordat ik bij je terug kom :)