Logo / Huisstijl voor Medisch Centrum

Datum start: 23-10-2012

Datum einde: 06-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
eigen-zinnig

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn een middelgroot tot groot Medisch Centrum met als basis een huisartsenpraktijk. Wijn willen een moderne frisse uistraling hebben en willen ook de meest moderne website hebben, met alle mogelijkheden die te bedenken zijn.
Logo en huisstijl moeten aanslaan bij jong en oud, moet niet traditioneel zijn, maar uitdagend en moet uistralen dat we moderne zorg bieden. Klantvriendelijk, snel en inhoudelijk op topniveau.

Wij werken niet op de traditionele manier, wij werken met 2 artsen en veel verpleegkundigen.

Bedrijfsomschrijving


zie ook www.huisartsen-gorecht.nl hier is ons huidige logo te zien, de website en onze disciplines. Daarnaast gebruiken wij nog een portaal op www.mc-gorecht.nl

Doelgroep


Onze doelgroep zijn patiënten, zowel onze eigen patiënten, als de mensen die nog een huisarts zoeken op het moment dat ze in ons werkgebied komen wonen of werken.
Onze doelgroep is uiteraard breed in die zin, maar vooral ook gericht op die mensen die extra service goed kunnen waarderen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: mireille den Hartog mireille den Hartog
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-rwVWBvdY

mireille den Hartogmireille den Hartog

Een leuke weggever en introductie van jullie nieuwe logo en uitstraling: fris, jong en modern.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-oCqfDc5A

mireille den Hartogmireille den Hartog

Hierbij een voorstel hoe de huisstijl, in dit geval een afsprakenkaartje en een polo, er uit zou kunnen gaan zien. Hierop aansluitend komt dan het briefpapier en de website

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-8xySj3p2

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

Een niet traditioneel medisch logo voor een niet traditioneel centrum. De woorden/letters zijn aan elkaar geklonken en geeft de verbinding weer. Opvallend kleur gebruik voor de medische sector maar daardoor juist onderscheidend. Het woordmerk wordt bijna een illustratie.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.