Een leuke weggever en introductie van jullie nieuwe logo en uitstraling: fris, jong en modern.
Logo / Huisstijl voor Medisch Centrum
- Wedstrijd van: lochorn01
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-10-2012
Datum einde: 06-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een voorstel hoe de huisstijl, in dit geval een afsprakenkaartje en een polo, er uit zou kunnen gaan zien. Hierop aansluitend komt dan het briefpapier en de website

Geen commentaar
Een niet traditioneel medisch logo voor een niet traditioneel centrum. De woorden/letters zijn aan elkaar geklonken en geeft de verbinding weer. Opvallend kleur gebruik voor de medische sector maar daardoor juist onderscheidend. Het woordmerk wordt bijna een illustratie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden