Beste,
Hierbij verschillende versies.
Ik zal nog bekijken welk font het beste gebruikt kan gaan worden. Ik heb daar vanavond geen tijd voor, morgen zal ik verder denken.
mvg,
R. Nijsse
Logo & Huisstijl voor MoederGoed.nl (een shop voor unieke producten gericht op mama\'s, zwangeren, baby\'s en peuters (0 - 4 jaar)
- Wedstrijd van: moedergoed
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-05-2011
Datum einde: 12-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi, mijn voorkeur gaat toch voor je tweede ontwerp. Het buikje en kindje komt dan veel beter navoren.Hoe zie je dit voor je met een banner? zoals bv. http://www.vanalles4kids.nl/, mijn tekst zou zijn: De webshop voor (bijna) moeders, baby\'s en peuters.
Wellicht kan je het lettertype van making mums happier te gebruiken van je tweede ontwerp in de banner.
Daarnaast zou ik het lijfje voor Moedergoed.nl (tweede ontwerp) weghalen, beetje te veel denk ik, het grote beeld zegt al heel genoeg.
Kan je de kleur nog aanpassen in Lief blauw en de banner wellicht in grijs zoals ook bij www.vanalles4kids.nl. Alvast dank!
Groet, karin
Hallo meneer of mevrouw Nijsse, helaas heb ik gekozen voor het andere ontwerp. Je hebt me zeker verrast, maar mijn eerste ingeving was toch doorslaggevend. Ik dank u hartelijk voor uw inzendingen en uw werk. Veel succes verder op Brandsupply en uw toekomstige werk.
Vriendelijke groet, Karin Boon
Dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Ik zag het andere bericht eerder.
Succes met MoederGoed!
Mvg
Dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Ik zag het andere bericht eerder.
Succes met MoederGoed!
Mvg

Beste,
Hierbij mijn tweede inzending, de update.
Ik ben erg benieuwd wat u er van vindt.
Mvg,
R. Nijsse
Jouw advies begrijp ik, maar de uitroepteken heeft natuurlijk een reden om Goed te benadrukken. Ik vind de 2e van boven erg leuk en goed, het wordt nog moeilijk om te kiezen straks :-)Wel vind ik de blauwe lief kleur toch erg belangrijk. Kortom ik vraag je om een laatste wijziging te doen. making mums happier nog iets kleiner en wellicht nog een ander speels lettertype te gebruiken voor deze tekst en de lief kleur te gebruiken. Alvast dank!

Beste,
Hierbij mijn eerste inzending.
Wanneer het aanspreekt, zal ik er uitleg bij geven.
Mvg,
R. Nijsse
Hallo R. Nijsse, ik ben erg verrast en vind het zeker een erg leuk logo. Ik moet even mijn mindset aanpassen :-). Wellicht kan je making mums happier onder moedergoed.nl plaats (kleiner). Daarnaast moet ik een beetje wennen aan je gebruikte lettertype, misschien moeten we hier nog een beetje meespelen en andere proberen die wel een beetje krachtiger mag zijn. Vind nu het lettertype iets te lief :-).
Het kleurgebruik ben ik ook niet echt helemaal wilt van..de roze met grijs heeft dan mijn voorkeur, maar ook dit vind ik een beetje te zoet..(had me juist voorgenomen om geen roze te gebruiken) De blauwe kleur is echt te blauw, http://www.lieflifestyle.nl/eventgids, wellicht dat je naar deze frisse kleuren kan kijken van Lief! Misschien moeten we gewoon een aantal kleurcombinaties proberen? Het liefst zo rein en eenvoudig mogelijk. Je hebt me erg verrrast, leuk!!!
Beste,
Goed om te horen dat het logo u blij verrast heeft.
Zelf had ik ook gedacht aan \'Lief!\', echter wilde ik de kleur blauw laten afwijken. Waarom?
U zit dan niet volledig in dezelfde sector, toch lijken de bedrijfsgebieden veel op elkaar. Aangezien u ook een uitroepteken achter uw bedrijfsnaam heeft, een deel van uw doelgroep deelt en het kleurgebruik ook in meer of mindere mate in het verlengde van Lief! zou willen toepassen, leek dat mij niet helemaal verstandig.
Stel, u zou dezelfde kleur blauw gebruiken (wat natuurlijk gewoon mag) en ook een uitroepteken gebruiken, dan zou het voor consumenten kunnen doen overkomen alsof u iets met Lief! te maken heeft.
Maar dit laat ik geheel aan u over. Wellicht denk u daar toch anders over, u kent deze markt waarschijnlijk een stuk beter.
Ik zal nu aan de slag gaan met uw feedback, ik kom waarschijnlijk nog deze middag met een update.
Mvg,
R. Nijsse