logo + huisstijl voor natuurgeneeskundig praktijk + merk
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: GezondZwangerPraktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 01-11-2016 10:57
- Datum einde : 21-11-2016 10:56
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 74
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Logo en huisstijl wil ik volwassen, modern, hip en exclusief, maar niet schreeuwerig en met een duidelijke link naar natuur/voeding/gezondheid.
Ik ben op zoek naar het ontwerp voor een logo, briefpapier en een voorblad (voor het behandelplan en eventuele folders)
Bedrijfsomschrijving:
In 2017 start ik mijn natuurgeneeskundige praktijk "Gezond Leven Praktijk". In deze praktijk behandel ik vrouwen tussen de 20 en 45 jaar met lichamelijke klachten. Ik doe dit door één-op-één begeleiding in 3 pakketten: 1 dag persoonlijke begeleiding, een 10-daagse detox of een halfjaar traject. In deze intensieve pakketten ben ik de vraagbaak voor deze vrouwen en kunnen zij mij dagelijks bereiken en hoeven ze niet onze vaste afspraken af te wachten. Ik wil ze op deze manier weer vertrouwen in hun lichaam teruggeven en tegelijkertijd de grip op hun leven. Mijn adviezen zijn gebaseerd op een uitgebreide anamnese (intake) en aanvullende (laboratorium)testen en bestaan uit voedings- en suppletieadviezen, afgestemd op de persoonlijke behoefte. Ik zoek in mijn praktijk de samenwerking op met huisartsen en specialisten, om daadwerkelijk complementaire zorg te leveren. Sinds 2015 heb ik "Gezond Zwanger PRaktijk" waarin ik vrouwen begeleid die te kampen hebben met vruchtbaarheidsproblemen. Ik wil mijn huidige praktijk onderbrengen als merk in mijn nieuwe praktijk.
Ik werk vanuit de visie dat elke ziekte/aandoening ontstaan vanuit een onderliggende lichamelijke disbalans. Deze disbalans ga ik opsporen en behandelen met voeding en suppletie. Uiteindelijk leidt dit tot een gezond leven (en in het geval van Gezond Zwanger Praktijk tot een goede vruchtbaarheid en dus een zwangerschap/kindje)
Doelgroep:
Mijn doelgroep bestaat uit vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. Ze hebben een vaste baan, een vast inkomen en staan midden in het leven. Ze hebben een man en (de wens voor) een gezin. Ze hebben veel ballen hoog te houden (werk, privé, ouderschap, vriendschappen) maar moeten door hun lichamelijke klachten vaak afhaken. Dit voelt voor deze vrouwen als falen. HEt vertrouwen in hun lichaam en zichzelf raken ze steeds meer kwijt. Ze voelen zich niet meer volwaardig. Ze zijn geïnteresseerd in complementaire/alternatieve geneeswijzen. Door deze interesse weten ze dat ze naast de medicatie en de zorg die ze uit de reguliere zorg ontvangen ook nog andere mogelijkheden zijn.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik ben niet op zoek naar een groene appel of een tarwestengel als logo, appeltjes groen of een vrouwenfiguur in de lucht. ik hou van frisse pasteltinten (mint, roze, pastelgroen) en zie dit graag gecombineerd met zwart/wit. Er moet beweging in het logo zitten, maar tegelijkertijd niet teveel kleine details (ook in het klein moet het duidelijk zichtbaar zijn). Het zou mooi zijn als het logo ook duidelijk maakt dat het één-op-één begeleiding betreft (bv 2 gezichten die elkaar aankijken, 2 figuren die in elkaar passen) en het exclusieve, wat luxere gevoel.
AnJa_
-
-
Toelichting van de designer AnJa_:
Respect. The elements are separated.
If you like the design, it is possible to change the color and location of all the elements. They can also delete elements if you think that the odds are. Hello. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-