logo & huisstijl voor niche strategieconsultancy
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Aute
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 359.00
- Datum start : 13-11-2017 11:31
- Datum einde : 27-11-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 102
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ontwikkel logo en huisstijl voor een start-up consultancy en interim-management eenmanszaak, gespecialiseerd in strategie voor overheidstoezichthouders (bijvoorbeeld AFM, NVWA, Onderwijsinspectie, Inspectie Leefomgeving en Transport, milieudiensten) wereldwijd.
De ambitie is om in een aantal jaar uit te groeien tot een netwerk-enabler, het wereldwijde knooppunt voor kennis en inzicht op het gebied van toezichtstrategie.
Trefwoorden: handwerk/maatwerk (zie bijgevoegd plaatje, dat ik gebruik voor mijn website), breed perspectief, modern, deskundig & betrouwbaar. Ik zoek een balans: enerzijds is de doelgroep (toezichthouders) nogal conservatief, dus ik wil geen uberhip of -jong design gebruiken, maar de ambitie is wel om moderne inzichten over te brengen, dus het moet ook niet te saai of ouderwets worden.
Zie voor de huidige website: supervisionstrategy.com. Zou mooi zijn om (een van) die kleuren terug te laten komen.
NB. Dit bedrijf onderscheidt zich van andere andere consultants, doordat het zich uitsluitend focust op toezicht. Het onderscheidt zich van andere toezicht-consultants doordat het:
- alleen werkt voor toezichthouders (die het publiek belang dienen), niet voor commerciële (onder toezicht staande) bedrijven;
- 20 jaar praktijkkennis combineert met een brede & diepe theoretische basis (rechten, filosofie, MBA. PhD);
- zich niet beperkt tot een technische invalshoek, maar vele perspectieven op 'the supervision craft' verenigt.
NB2: gezien de eerste letters van het merk Supervision Strategy, voorkom uiteraard de afkorting SS. :)
Alvast hartelijk bedankt voor je voorstel!
De ambitie is om in een aantal jaar uit te groeien tot een netwerk-enabler, het wereldwijde knooppunt voor kennis en inzicht op het gebied van toezichtstrategie.
Trefwoorden: handwerk/maatwerk (zie bijgevoegd plaatje, dat ik gebruik voor mijn website), breed perspectief, modern, deskundig & betrouwbaar. Ik zoek een balans: enerzijds is de doelgroep (toezichthouders) nogal conservatief, dus ik wil geen uberhip of -jong design gebruiken, maar de ambitie is wel om moderne inzichten over te brengen, dus het moet ook niet te saai of ouderwets worden.
Zie voor de huidige website: supervisionstrategy.com. Zou mooi zijn om (een van) die kleuren terug te laten komen.
NB. Dit bedrijf onderscheidt zich van andere andere consultants, doordat het zich uitsluitend focust op toezicht. Het onderscheidt zich van andere toezicht-consultants doordat het:
- alleen werkt voor toezichthouders (die het publiek belang dienen), niet voor commerciële (onder toezicht staande) bedrijven;
- 20 jaar praktijkkennis combineert met een brede & diepe theoretische basis (rechten, filosofie, MBA. PhD);
- zich niet beperkt tot een technische invalshoek, maar vele perspectieven op 'the supervision craft' verenigt.
NB2: gezien de eerste letters van het merk Supervision Strategy, voorkom uiteraard de afkorting SS. :)
Alvast hartelijk bedankt voor je voorstel!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Y-graphic design
-
-
Aute zegt :
I think we should stay well clear of anything resembling an 'SS' type logo.. :)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-