Logo huisstijl voor nieuw sustainable kinderkledingmerk

Datum start: 26-01-2021

Datum einde: 02-02-2021

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
emdesigns

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Strak & modern logo & huisstijl gevraagd voor 'Georgie Adam', een kinderkledingmerk dat zich richt op duurzame, functionele en fashionable outerwear.

Bedrijfsomschrijving


Zie briefing

Doelgroep


Zie briefing

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Zie briefing

Designer: MWierenga MWierenga
logo_huisstijl-mwierenga-DN24PpBI

MWierengaMWierenga

Goedenavond,

Bijgaand mijn inzending. Ik ben gegaan voor strak, simpel en enigszins speels.

Met een lettertype die net even anders is dan normaal maar ook weer niet al te gek.

Ik heb de pay-off gekanteld, wat een speels effect geeft, zonder stijl te verliezen.

In de briefing las ik over de muizenstaart. Lijkt me verstandig om die onderdeel van het totale plaatje te maken en niet per se van het logo. Zoals LV en de ringetjes van Gucci. Dus wel terug laten komen, maar niet direct in het logo.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Mocht je bepaalde dingen graag anders zien, is dat, in overleg, vanzelfsprekend mogelijk.

Groet, Marco

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.