Goedenavond,
Bijgaand mijn inzending. Ik ben gegaan voor strak, simpel en enigszins speels.
Met een lettertype die net even anders is dan normaal maar ook weer niet al te gek.
Ik heb de pay-off gekanteld, wat een speels effect geeft, zonder stijl te verliezen.
In de briefing las ik over de muizenstaart. Lijkt me verstandig om die onderdeel van het totale plaatje te maken en niet per se van het logo. Zoals LV en de ringetjes van Gucci. Dus wel terug laten komen, maar niet direct in het logo.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Mocht je bepaalde dingen graag anders zien, is dat, in overleg, vanzelfsprekend mogelijk.
Groet, Marco
Logo huisstijl voor nieuw sustainable kinderkledingmerk
- Wedstrijd van: Georgie.Adam
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 26-01-2021
Datum einde: 02-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

