Ik heb er voor gekozen om wijnflessen af te beelden. Zo is het duidelijk dat het om wijnen gaat, en niet om druiven. De kleuren van de flessen verwijzen naar witte wijn, rode wijn en rosé. De transparantie van de flessen is een nabootsing van glas.
Met een naam als Only Grapes móet er natuurlijk wel een druif bij. Ik heb een druif gebruikt als grappig element.
Dit alles gecombineerd met een wat eigenwijs font, maakt het fris, hip en jong.
Logo & Huisstijl voor nieuwe wijnimporteur "Only Grapes"
- Wedstrijd van: Only Grapes
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-02-2013
Datum einde: 25-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nee sorry vind ik niks te frivool moet fris , zakelijk toch hippe uitstraling hebben.

Ik heb er voor gekozen om wijnflessen af te beelden. Zo is het duidelijk dat het om wijnen gaat, en niet om druiven. De kleuren van de flessen verwijzen naar witte wijn, rode wijn en rosé. De transparantie van de flessen is een nabootsing van glas.
Met een naam als Only Grapes móet er natuurlijk wel een druif bij. Ik heb een druif gebruikt als grappig element.
Dit alles gecombineerd met een wat eigenwijs font, maakt het fris, hip en jong.