Logo:
Het lettertype is een \"helvetica neue light extended\", maar dan met de hand geschreven. Een neutraal lettertype, maar doordat het met de hand geschreven lijkt te zijn, geeft het eerder een meer persoonlijkere/vriendelijkere indruk.
Het symbooltje stelt een fopspeen voor, maar is tegelijkertijd ook een hartje. Door het hartje en een fopspeen te combineren ontstaat er ineens ook een visuele link met de bedrijfsnaam. (Tiny = fopspeen; Love = hartje).
De kleuren zijn uiteraard nog aanpasbaar.
Logo + huisstijl voor o.a. een nieuwe babykleding merk Tiny Lovely
- Wedstrijd van: Tiny Lovely
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-01-2011
Datum einde: 05-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste deelnemer,
Leuk bedacht de combinatie van fopspeen & hartje.
Maar dit is niet de look waar wij opzoek naar zijn.
Wat verwachten wij van de logo en huisstijl:
• De logo moet voorzien zijn van een unieke afbeelding, mag grappig zijn
• Professionele uitstraling, vertrouwen/transparantie uitstralen
• Trendy uitstraling
• De logo/huisstijl moet geen baby uitstraling hebben
• De logo/huisstijl moeten duidelijk herkenbaar zijn, iedereen moet kunnen zien dat het om Tiny Lovely gaat.
Graag zien wij andere ontwerpen van je.