Logo + huisstijl voor o.a. een nieuwe babykleding merk Tiny Lovely

Datum start: 09-01-2011

Datum einde: 05-02-2011

Totaal budget: € 400.00
Nieuwste inzending
Book cover
Kate

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Waar gaan wij de logo/huisstijl voor gebruiken:
• Visitekaartje, met voor en achterkant
• A4 briefpapier
• Envelop
• Logo gaat ook gebruikt worden voor onze kledinglabel
• Logo gaat o.a. gebruikt worden op de website dus deze moet als vector gebouwd zijn
• Verpakkingen

Bedrijfsomschrijving


Tiny Lovely is een webwinkel in babykleding tot 1 jaar in de maten 50 tot 86.
Daarnaast zullen wij ook onder de label Tiny Lovely babykleding verkopen.

Tiny Lovely richt zich op de consument die niet overgehaald hoeft te worden om op de web te kopen. Internet behoort tot zijn/haar levensstijl.
De moeder die werk en zorg combineert en niet altijd de tijd kan opbrengen om met de kind(eren) te shoppen. Tiny Lovely biedt daarin een oplossing.

Doelgroep


Doelgroep middensegment:
• De koper is iemand die bekend is met internet; het hoort tot zijn levensstijl
• De koper is niet merk gevoelig
• De koper kan ook een kennis/collega/ familie zijn, die graag een kledingstuk cadeau doet
• De koper is Hip en Trendy maar wil ook graag basic kledingstukken in huis hebben

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wat verwachten wij van de logo en huisstijl:
• De logo moet voorzien zijn van een unieke afbeelding, mag grappig zijn
• Professionele uitstraling, vertrouwen/transparantie uitstralen
• Trendy uitstraling
• De logo/huisstijl moet geen baby uitstraling hebben
• De logo/huisstijl moeten duidelijk herkenbaar zijn, iedereen moet kunnen zien dat het om Tiny Lovely gaat
• Wat betreffende kleuren, dit laten wij helemaal aan jullie over. Indien je kleuren gebruikt, niet meer dan 3 kleuren

Designer: HelderWerk HelderWerk
logo_huisstijl-helderwerk-687KAzCK

Geen commentaar

HelderWerkHelderWerk

De illustratie op het briefpapier, linksonder, is in deze afbeelding een beetje donker uitgepakt. Om de tekst op het briefpapier leesbaar te houden zal deze dan ook iets lichter gemaakt moeten worden....

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-helderwerk-Cn3J4Kqe

Geen commentaar

HelderWerkHelderWerk

Bijgaand een voorbeeld van een label voor in de kleding. Het stiksel uit het logo is een leuk detail waarmee binnen de huisstijl gespeeld kan worden...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-helderwerk-mcvsZaeO

HelderWerkHelderWerk

Beste opdrachtgever,

Bijgaand mijn inzending. Het logo is in de vorm van een label ontworpen. Er is bewust voor gekozen om geen gebruik te maken van een illustratie van een bv. een knuffel. Door de labelvorm, opvallende typografie en kleuren heeft het logo voldoende eigen karakter.
Ik ben erg benieuwd wat u vindt van dit voorstel.
Hartelijke groet, HelderWerk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.