Logo + huisstijl voor o.a. een nieuwe babykleding merk Tiny Lovely
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Tiny Lovely
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 400.00
- Datum start : 09-01-2011 16:53
- Datum einde : 05-02-2011 16:53
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,Vectorafbeelding
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 144
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
• Visitekaartje, met voor en achterkant
• A4 briefpapier
• Envelop
• Logo gaat ook gebruikt worden voor onze kledinglabel
• Logo gaat o.a. gebruikt worden op de website dus deze moet als vector gebouwd zijn
• Verpakkingen
Bedrijfsomschrijving:
Tiny Lovely is een webwinkel in babykleding tot 1 jaar in de maten 50 tot 86.
Daarnaast zullen wij ook onder de label Tiny Lovely babykleding verkopen.
Tiny Lovely richt zich op de consument die niet overgehaald hoeft te worden om op de web te kopen. Internet behoort tot zijn/haar levensstijl.
De moeder die werk en zorg combineert en niet altijd de tijd kan opbrengen om met de kind(eren) te shoppen. Tiny Lovely biedt daarin een oplossing.
Doelgroep:
Doelgroep middensegment:
• De koper is iemand die bekend is met internet; het hoort tot zijn levensstijl
• De koper is niet merk gevoelig
• De koper kan ook een kennis/collega/ familie zijn, die graag een kledingstuk cadeau doet
• De koper is Hip en Trendy maar wil ook graag basic kledingstukken in huis hebben
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wat verwachten wij van de logo en huisstijl:
• De logo moet voorzien zijn van een unieke afbeelding, mag grappig zijn
• Professionele uitstraling, vertrouwen/transparantie uitstralen
• Trendy uitstraling
• De logo/huisstijl moet geen baby uitstraling hebben
• De logo/huisstijl moeten duidelijk herkenbaar zijn, iedereen moet kunnen zien dat het om Tiny Lovely gaat
• Wat betreffende kleuren, dit laten wij helemaal aan jullie over. Indien je kleuren gebruikt, niet meer dan 3 kleuren
mireille den Hartog
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Bij deze het logo los.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Wat maakt jullie winkel uniek?
Het feit dat jullie babykleding verkopen in de maten 50 tot 86. Dit laat ik zien in het logo.
Daarnaast heb ik de romper als uitgangspunt genomen omdat dat het basisstuk is voor kinderen in die leeftijd.
Leuk detail is dat je deze kunt laten maken met de cijfers 50-86 erop.
Grijs en oranje toegepast om het basic te houden en een strakke, neutrale en moderne uitstraling te geven.
Daarnaast kun je met de raster/patroonlijn leuke en speelse toepassingen maken op bijvoorbeeld verpakking en briefpapier.
Ik hoor graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-