Bij deze het logo los.
Logo + huisstijl voor o.a. een nieuwe babykleding merk Tiny Lovely
- Wedstrijd van: Tiny Lovely
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-01-2011
Datum einde: 05-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Wat maakt jullie winkel uniek?
Het feit dat jullie babykleding verkopen in de maten 50 tot 86. Dit laat ik zien in het logo.
Daarnaast heb ik de romper als uitgangspunt genomen omdat dat het basisstuk is voor kinderen in die leeftijd.
Leuk detail is dat je deze kunt laten maken met de cijfers 50-86 erop.
Grijs en oranje toegepast om het basic te houden en een strakke, neutrale en moderne uitstraling te geven.
Daarnaast kun je met de raster/patroonlijn leuke en speelse toepassingen maken op bijvoorbeeld verpakking en briefpapier.
Ik hoor graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio