Logo + huisstijl voor o.a. een nieuwe babykleding merk Tiny Lovely

Datum start: 09-01-2011

Datum einde: 05-02-2011

Totaal budget: € 400.00
Nieuwste inzending
Book cover
Kate

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Waar gaan wij de logo/huisstijl voor gebruiken:
• Visitekaartje, met voor en achterkant
• A4 briefpapier
• Envelop
• Logo gaat ook gebruikt worden voor onze kledinglabel
• Logo gaat o.a. gebruikt worden op de website dus deze moet als vector gebouwd zijn
• Verpakkingen

Bedrijfsomschrijving


Tiny Lovely is een webwinkel in babykleding tot 1 jaar in de maten 50 tot 86.
Daarnaast zullen wij ook onder de label Tiny Lovely babykleding verkopen.

Tiny Lovely richt zich op de consument die niet overgehaald hoeft te worden om op de web te kopen. Internet behoort tot zijn/haar levensstijl.
De moeder die werk en zorg combineert en niet altijd de tijd kan opbrengen om met de kind(eren) te shoppen. Tiny Lovely biedt daarin een oplossing.

Doelgroep


Doelgroep middensegment:
• De koper is iemand die bekend is met internet; het hoort tot zijn levensstijl
• De koper is niet merk gevoelig
• De koper kan ook een kennis/collega/ familie zijn, die graag een kledingstuk cadeau doet
• De koper is Hip en Trendy maar wil ook graag basic kledingstukken in huis hebben

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wat verwachten wij van de logo en huisstijl:
• De logo moet voorzien zijn van een unieke afbeelding, mag grappig zijn
• Professionele uitstraling, vertrouwen/transparantie uitstralen
• Trendy uitstraling
• De logo/huisstijl moet geen baby uitstraling hebben
• De logo/huisstijl moeten duidelijk herkenbaar zijn, iedereen moet kunnen zien dat het om Tiny Lovely gaat
• Wat betreffende kleuren, dit laten wij helemaal aan jullie over. Indien je kleuren gebruikt, niet meer dan 3 kleuren

Designer: mireille den Hartog mireille den Hartog
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-EIRAe0AK

mireille den Hartogmireille den Hartog

Bij deze het logo los.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-OkEXmYD2

mireille den Hartogmireille den Hartog

Wat maakt jullie winkel uniek?
Het feit dat jullie babykleding verkopen in de maten 50 tot 86. Dit laat ik zien in het logo.

Daarnaast heb ik de romper als uitgangspunt genomen omdat dat het basisstuk is voor kinderen in die leeftijd.
Leuk detail is dat je deze kunt laten maken met de cijfers 50-86 erop.

Grijs en oranje toegepast om het basic te houden en een strakke, neutrale en moderne uitstraling te geven.

Daarnaast kun je met de raster/patroonlijn leuke en speelse toepassingen maken op bijvoorbeeld verpakking en briefpapier.

Ik hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.