Een 2e voorstel, om naast met de gewone kleuren een "spot kleur" mee te drukken, dit houdt in i.p.v. een kleur het logo in een plastic achtige spray te laten drukken, kost niet veel meer, maar geeft wel een kwaliteits indruk mee...
Logo & huisstijl voor startende leverancier van professionele keukenapparatuur
- Wedstrijd van: FE Concepts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-11-2012
Datum einde: 21-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


suc6 tjeerd, spannend. m.v.g. henrico
Dank je voor je laatste ontwerp. Origineel idee, mooi.

Beste opdrachtgever, de aanpassing, met een optie voor de huisstijl
Beste Tjeerd, dank je. Ziet er goed uit.
Mvrgr,
Arno

Een 2e versie...
Beste Tjeerd, dank je voor je mooie ontwerp. Zou je food equipment kunnen aanpassen naar innovative food equipment. Ik kijk uit naar het resultaat.
Mvrgr,
Arno

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is veelzijdigheid. Na het wikken en wegen om objecten in het logo te gebruiken, is het naar mijn inzicht het beste om geen objecten te gebruiken, maar een corporate kleurstelling met de juiste sfeer. Verder is nagedacht over de toepasbaarheid van het logo, ook op eventuele producten.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde