Geen commentaar
Logo Huisstijl voor talentencoach
- Wedstrijd van: Alwin
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-03-2020
Datum einde: 23-03-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Alwin,
Bij deze mijn inbreng in het teken van hoogbegaafdheid.
Oranje is energie, vitaliteit, kracht, blijdschap, creativiteit, motivatie, optimisme en een algeheel gevoel van welzijn
Geel is ook energie, maar staat voor mij ook voor de zon, het lichtpuntje dat staat voor hoogbegaafdheid.
Beide logo's zijn ontworpen op basis van lijnen met in gedachte: de lijnen van Maori kunst, en paden/wegen.
Ontdekking
Bij de vogel is de ontdekking "wat is dat voor vogel"? en het vliegen staat voor mij ook als ontdekking.
De driehoek is niet alleen een berg, de lijnen erin verwerkt staan ook voor een bos. Hoe vinden we de weg door het bos.
Ten slotte heb ik een hightech lettertype gebruikt, het woord zegt het al. In combinatie met de speelsheid van het logo hoop ik dat we hiermee de doelgroep raken.
Ik hoor graag van u!
met vriendelijke groet,
De Jong Design