Logo Huisstijl voor talentencoach
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Alwin
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 190.00
- Datum start : 09-03-2020 15:35
- Datum einde : 23-03-2020 08:03
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 199
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Betekenis naam Aratoro: afkomstig uit de Maori taal (inheemse bewoners van Nieuw Zeeland) en betekent: aro = weg ; toro = ontdekking,
dus samen: "weg van ontdekking", of "pad der ontdekking"
Type werkzaamheden: talentenbegeleiding, coaching, studiebegeleiding, trainingen voor studievaardigheden
Doelgroep: (hoog)begaafde kinderen, tieners en jong volwassenen en hun ouders
Deze doelgroep loopt vaak vast in het normale onderwijs en Aratoro wil ze verder op weg helpen, om zo meer succesvol te zijn in het onderwijs.
Het idee van de naam is ontstaan in Nieuw Zeeland, waar mijn eigen ontdekkingspad is begonnen. Graag wil ik anderen ook helpen met hun eigen ontdekkingspad, zodat ze beter in staat zijn om hun eigen talenten beter te gebruiken.
Logo / huisstijl suggesties:
Logo: mijn eigen idee is iets van een pad / weg, berg of bergpad in een logo willen zien.
Dat is voor mij een metafoor: het samen beklimmen van een (soms) lastige en uitdagende weg, maar met een prachtig uitzicht als beloning.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
DEJONGDESIGN
-
-
DEJONGDESIGN zegt
Beste Alwin,
Bij deze mijn inbreng in het teken van hoogbegaafdheid.
Oranje is energie, vitaliteit, kracht, blijdschap, creativiteit, motivatie, optimisme en een algeheel gevoel van welzijn
Geel is ook energie, maar staat voor mij ook voor de zon, het lichtpuntje dat staat voor hoogbegaafdheid.
Beide logo's zijn ontworpen op basis van lijnen met in gedachte: de lijnen van Maori kunst, en paden/wegen.
Ontdekking
Bij de vogel is de ontdekking "wat is dat voor vogel"? en het vliegen staat voor mij ook als ontdekking.
De driehoek is niet alleen een berg, de lijnen erin verwerkt staan ook voor een bos. Hoe vinden we de weg door het bos.
Ten slotte heb ik een hightech lettertype gebruikt, het woord zegt het al. In combinatie met de speelsheid van het logo hoop ik dat we hiermee de doelgroep raken.
Ik hoor graag van u!
met vriendelijke groet,
De Jong Design
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-