Geen commentaar
Logo Huisstijl voor TICKETBALIE
- Wedstrijd van: ivan@theatertainment.be
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2019
Datum einde: 19-12-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Kleuren zijn uiteraard naar wens aan te passen. De letter T, symboliseert hier ook een persoon, dit vond ik wel passen bij het logo, aangezien mensen met plezier naar een theater gaan.
Dear,
Thank you for participating in our competition for designing a new logo and branding for Ticketbalie.
This design was not adopted after internal consultation.
Thanks in advance for your understanding and good luck with further designs.

Geen commentaar
Dear,
Thank you for participating in our competition for designing a new logo and branding for Ticketbalie.
Is it possible to have some variations in this design? Other color combinations or different fonts?