Geen commentaar
Logo & huisstijl voor Trainings- en adviesbureau (bij succes kans op meerdere opdrachten)
- Wedstrijd van: jannyvanderlaan@lacretio.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-11-2010
Datum einde: 06-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Variant 1c vergroot.
Kleuren zijn natuurlijk nog op veel manieren aan te passen!

Beste Janny,
Hierbij enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Een kleine toelichting bij 1a en 1c:
Als extra beeldmerk heb ik de letters L en C in elkaar verwerkt waardoor direct een abstract beeld ontstaat van een 'vink' (ok/goed) Dit concept kan uiteraard ook worden toegepast met een strakkere lettertype.
Door deze speelse letter krijgt het logo echter ook een persoonlijker karakter, zonder dat dit ten koste gaat van een zakelijke uitstraling.
Ik ben erg benieuwd naar een eerste reactie!
Bedankt voor je logo's.
Het beeldmerk met de letters L en C vind ik leuk bedacht maar zou ik graag nog zien in een strakker lettertype.