variatie grijze letter en ander nest
Logo + huisstijl voor urban lifestyle pop-up cafe
- Wedstrijd van: Jelders
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-10-2016
Datum einde: 08-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor de aanpassing,maar ga toch voor een andere stijl. Heel erg bedankt voor je tijd en deelname!! :-)

meer geschreven lettertype gekozen alsof het op de muur is geschreven
Hallo, bedankt voor de aanpassingen! Lettertype is veel better maar in een andere kleur, meer richting grijs/zwart. Ook de takjes van het nest vind ik niet echt mooi, mischien kan het wat subtieler zoals iets ronds in het logo? Alvast bedankt!

variatie
Hallo!! Heel erge bedankt voor je inzending en het meedoen! De achtergrond is erg leuk en leuk met het graffiti effect. Ik ben alleen niet zo weg van het lettertype en mis het " nest" effect, wellicht kan er iets ronds zijn ipv rechthoek.
Alvast bedankt!!

Geen commentaar