Geen commentaar
Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock
- Wedstrijd van: Peter Cremers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-11-2011
Datum einde: 08-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ook op een zwarte achtergrond komt het mooi uit.
Zie opmerkingen witte achtergrond
bedankt voor de positieve feedback. Ik ga ermee aan de slag!

Geen commentaar
Beste Peter,
Hierbij mijn ontwerp voorstel. De koude en mysterieuze sfeer heb ik gevangen in een \'koude damp-techniek\'. Hiermee is het woord \'cold\' geschreven met eroverheen de bedrijfsnaam (let op het celsius-teken!)
Aanpassingen zijn altijd mogelijk. Ook is het mogelijk om dezelfde techniek toe te passen op een ander symbool. Maar voordat ik dit doe (het is namelijk veel werk om te maken) zou ik graag willen weten of het u aanspreekt.
Ik ben benieuwd!
mvg,
estoy
Beste Estoy
Leuke ontwerpen, het gebruik van het °C teken in het logo vindt ik leuk bedacht. Het werkt inderdaad op zowel witte als zwarte achtergrond, maar ik ben niet overtuigd dat het ontwerp zich leent voor een briefhoofd. Graag zie ik meer van jou. Je hebt alvast goed gevolgd wat er aan de andere designers werd meegedeeld en de nevel gebruikt, maar hij zou waarschijnlijk beter uitkomen als hij van blauwe naar purpere tint zou overvloeien.
Gevraagd was wel het credo in het Engels te gebruiken, gelieve dan ook aan te passen.
Een ander logo met behoud van de °C idee zou uw ontwerp misschien sterker kunnen maken.
Alvast veel succes , en laat vooral je creatieve input verder de vrije loop.
Peter