Beste Peter,
Hierbij poging 2 :)
met vriendelijke groeten,
Kim.
Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock
- Wedstrijd van: Peter Cremers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-11-2011
Datum einde: 08-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Kim
Dit ziet er al veel beter uit! Het lettertype van het credo is echter niet zo duidelijk leesbaar en de purpertint ontbreek ik wel, maar voor de rest veel beter! Ook een mooie kansmaker indien rekening kan gehouden worden met deze opmerkingen.
Benieuwd naar de aanpassingen en hoe het logo verder verwerkt zal worden in de volledige huisstijl.
Peter
Beste Peter,
Dankjewel voor de positieve response. De huisstijl volgt nog en het paarse zal ik daarin integreren.
met vriendelijke groeten,
Kim.

Beste,
Bij deze mijn interpretatie van de briefing. Ik hoor graag iets van u.
met vriendelijke groeten,
Kim.
Niet geheel wat ik ervan had gedacht, de duidelijkheid van het logo komt nog niet helemaal goed over, de C in een ijsblokje vergt nog teveel verbeelding, het credo \"cooling inside Europe\" is een andere invalshoek, maar doet teveel denken dat wij actief zijn in koelinstallaties, niet in gekoelde opslag, waardoor conflict ontstaat met de naam zelf. Leuk idee, maar het dient nog verdere uitwerking.
Peter