Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Peter Cremers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 405.00
- Datum start : 01-11-2011 08:11
- Datum einde : 08-11-2011 08:33
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 51
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Het nieuwe bedrijf zal actief zijn in het uitvoeren van logistieke diensten voor geconditioneerde goederen en levensmiddelen. Wij bieden gekoelde opslagplaatsen aan en aanhorende logistieke diensten die voor een toegevoegde waarde zorgen. Meedenken met ons klant en het aanreiken van verfrissend nieuwe inzichten maken van ons bedrijf de ideale partner voor die ondernemingen die net dat extra willen bereiken om zich in de markt te onderscheiden.
Doelgroep:
Onze onderneming richt zich tot voedingsproducenten, dranken fabrikanten, grote distributie spelers, kortom iedereen die in aanraking komt met die producten die u als verbruiker gekoeld koopt.
Ons credo: "Verfrissende logistiek" of "Uw logistieke partner met verfrissende ideeën"
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wij laten de totale vrijheid en creativiteit zijn loop gaan. Voorkeur voor kleuren zijn purper en blauw combinaties, blauw voor de weergave van koude en purper voor de uitstraling van het mysterieuze. Wij wensen een logo en huisstijl die dadelijk de emotie van mystiek en koude oproepen, maar dit op een positieve en enthousiaste wijze.
Bij het ontwerpen van briefhoofden is het belangrijk rekening te houden met een mogelijke witrand rondom de pagina van 5mm daar het briefpapier niet zal gedrukt worden door een drukker, maar gebruikt zal worden om op eigen printer af te drukken.
Wij verwachten ook een ontwerp voor een opvallend naamkaartje dat mensen duidelijk maakt waarvoor wij staan. Het kaartje moet verder alle nuttige informatie omvatten en heeft naar onze voorkeur een zwarte achtergrond.
Diezajnit
-
-
Toelichting van de designer Diezajnit:
Beste Peter,
Hierbij poging 2 :)
met vriendelijke groeten,
Kim. -
Peter Cremers zegt :
Beste Kim
Dit ziet er al veel beter uit! Het lettertype van het credo is echter niet zo duidelijk leesbaar en de purpertint ontbreek ik wel, maar voor de rest veel beter! Ook een mooie kansmaker indien rekening kan gehouden worden met deze opmerkingen.
Benieuwd naar de aanpassingen en hoe het logo verder verwerkt zal worden in de volledige huisstijl.
Peter -
Diezajnit zegt
Beste Peter,
Dankjewel voor de positieve response. De huisstijl volgt nog en het paarse zal ik daarin integreren.
met vriendelijke groeten,
Kim. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Diezajnit:
Beste,
Bij deze mijn interpretatie van de briefing. Ik hoor graag iets van u.
met vriendelijke groeten,
Kim. -
Peter Cremers zegt :
Niet geheel wat ik ervan had gedacht, de duidelijkheid van het logo komt nog niet helemaal goed over, de C in een ijsblokje vergt nog teveel verbeelding, het credo "cooling inside Europe" is een andere invalshoek, maar doet teveel denken dat wij actief zijn in koelinstallaties, niet in gekoelde opslag, waardoor conflict ontstaat met de naam zelf. Leuk idee, maar het dient nog verdere uitwerking.
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-