Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Peter Cremers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 405.00
  • Datum start : 01-11-2011 08:11
  • Datum einde : 08-11-2011 08:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 51
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor deze nieuwe onderneming zoeken wij een fantastisch, verfrissend en opvallend bedrijfslogo en huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Het nieuwe bedrijf zal actief zijn in het uitvoeren van logistieke diensten voor geconditioneerde goederen en levensmiddelen. Wij bieden gekoelde opslagplaatsen aan en aanhorende logistieke diensten die voor een toegevoegde waarde zorgen. Meedenken met ons klant en het aanreiken van verfrissend nieuwe inzichten maken van ons bedrijf de ideale partner voor die ondernemingen die net dat extra willen bereiken om zich in de markt te onderscheiden.

Doelgroep:

Onze onderneming richt zich tot voedingsproducenten, dranken fabrikanten, grote distributie spelers, kortom iedereen die in aanraking komt met die producten die u als verbruiker gekoeld koopt.
Ons credo: "Verfrissende logistiek" of "Uw logistieke partner met verfrissende ideeën"

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wij laten de totale vrijheid en creativiteit zijn loop gaan. Voorkeur voor kleuren zijn purper en blauw combinaties, blauw voor de weergave van koude en purper voor de uitstraling van het mysterieuze. Wij wensen een logo en huisstijl die dadelijk de emotie van mystiek en koude oproepen, maar dit op een positieve en enthousiaste wijze.
Bij het ontwerpen van briefhoofden is het belangrijk rekening te houden met een mogelijke witrand rondom de pagina van 5mm daar het briefpapier niet zal gedrukt worden door een drukker, maar gebruikt zal worden om op eigen printer af te drukken.
Wij verwachten ook een ontwerp voor een opvallend naamkaartje dat mensen duidelijk maakt waarvoor wij staan. Het kaartje moet verder alle nuttige informatie omvatten en heeft naar onze voorkeur een zwarte achtergrond.

ELM
  • Logo & Huisstijl # 41215 voor Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer ELM:

      Beste Peter,

      Bedankt voor je snelle reactie, ik heb een paar kleine aanpassingen verricht. Hopelijk in de goede richting, ook heb ik de aangegeven kleur purper gebruikt en er een klein mystiek tintje aan gegeven.

      ik kijk uit naar uw reactie.

      Met vriendelijke groet,
      Elise

    2. Peter Cremers zegt :

      Elise

      Dit ziet er al beter uit, maar het credo "more then fresh" doet ons toch te veel aan frisdrank denken en wordt niet weerhouden. Ben ook hier benieuwd hoe het geheel zich zal gedragen in de volledige huisstijl.

      Verder kreeg ik wel de opmerking dat dit idee erg nauw aansluit bij het logo van DropBox?

      Peter

    3. ELM zegt

      Hallo Peter,
      Het credo kan natuurlijk gewoon aangepast worden.
      Ik zal even een kleine opzet maken van hoe de hijsstijl er eventueel uit kan zien. Het idee over de dropbox kan ik begrijpen alleen daar is het echt letterlijk een doos. Ik heb bij deze versie van het logo de strakke omlijning van de ''flappen'' van de doos al veranderd door meer een smeltend effect te geven. Ook is het perspectief van de dropbox wel geheel anders. Mocht dit voor jullie toch teveel tegenhangen ben ik ook bereid een ander voorstel te maken.

      Groet,
      Elise

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network