Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Peter Cremers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 405.00
  • Datum start : 01-11-2011 08:11
  • Datum einde : 08-11-2011 08:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 51
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor deze nieuwe onderneming zoeken wij een fantastisch, verfrissend en opvallend bedrijfslogo en huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Het nieuwe bedrijf zal actief zijn in het uitvoeren van logistieke diensten voor geconditioneerde goederen en levensmiddelen. Wij bieden gekoelde opslagplaatsen aan en aanhorende logistieke diensten die voor een toegevoegde waarde zorgen. Meedenken met ons klant en het aanreiken van verfrissend nieuwe inzichten maken van ons bedrijf de ideale partner voor die ondernemingen die net dat extra willen bereiken om zich in de markt te onderscheiden.

Doelgroep:

Onze onderneming richt zich tot voedingsproducenten, dranken fabrikanten, grote distributie spelers, kortom iedereen die in aanraking komt met die producten die u als verbruiker gekoeld koopt.
Ons credo: "Verfrissende logistiek" of "Uw logistieke partner met verfrissende ideeën"

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wij laten de totale vrijheid en creativiteit zijn loop gaan. Voorkeur voor kleuren zijn purper en blauw combinaties, blauw voor de weergave van koude en purper voor de uitstraling van het mysterieuze. Wij wensen een logo en huisstijl die dadelijk de emotie van mystiek en koude oproepen, maar dit op een positieve en enthousiaste wijze.
Bij het ontwerpen van briefhoofden is het belangrijk rekening te houden met een mogelijke witrand rondom de pagina van 5mm daar het briefpapier niet zal gedrukt worden door een drukker, maar gebruikt zal worden om op eigen printer af te drukken.
Wij verwachten ook een ontwerp voor een opvallend naamkaartje dat mensen duidelijk maakt waarvoor wij staan. Het kaartje moet verder alle nuttige informatie omvatten en heeft naar onze voorkeur een zwarte achtergrond.

HansT
  • Logo & Huisstijl # 42034 voor Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock wedstrijd Klacht indienen
    1. HansT zegt

      Beste Peter,

      Ik verwacht niet, dat ik met dit ontwerp aan jouw verwachtingen voldoe, maar misschien dat de pay-off jou aanspreekt?

    2. Peter Cremers zegt :

      Beste Hans

      Bedankt voor de inzending, maar geen van beide spreekt mij aan, niet het ontwerp en niet de pay-off.

      Toch leuk te zien dat je volhard bent in je doen en laten en steeds bereid bent tot input. Erg knap van jou!

      Peter

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 41351 voor Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HansT:

      Hier het logo op een zwarte achtergrond zonder pay-off.

    2. Peter Cremers zegt :

      Zie opmerking op uw eerste ontwerp.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 41350 voor Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 41349 voor Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HansT:

      Beste Peter,
      Ik heb een aantal variaties. Witte achtergrond met Engelstalige pay-off. Zwart zonder pay-off, etc. Visitekaartje met zwarte achtergrond en NL pay-off.
      Ik hoop dat dit is wat je zoekt. De purperkleur is nog niet in de kleur, die je hiernaast hebt aangegeven, dus dat moet ik nog aanpassen. Het lettertype voor het woord Coldstock heb ik in een 'ijsblokjes'-variant geplaatst. Om de koude te accentueren, heb ik boven het woord Cold nog een glinstering gemaakt.

    2. Peter Cremers zegt :

      Beste Hans
      Ook niet slecht, maar het oogt niet B2B, wel een erg leuk logo voor een consumenten product maar ik ben er niet van overtuigd dat het strak en mystiek genoeg is om iets verrassend mee te bekomen?

      Peter

    3. Peter Cremers zegt :

      Zie opmerking op uw eerste ontwerp.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network