Logo & huisstijl voor verfrissend nieuwe onderneming in gekoelde logistiek genaamd Coldstock
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Peter Cremers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 405.00
- Datum start : 01-11-2011 08:11
- Datum einde : 08-11-2011 08:33
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 51
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Het nieuwe bedrijf zal actief zijn in het uitvoeren van logistieke diensten voor geconditioneerde goederen en levensmiddelen. Wij bieden gekoelde opslagplaatsen aan en aanhorende logistieke diensten die voor een toegevoegde waarde zorgen. Meedenken met ons klant en het aanreiken van verfrissend nieuwe inzichten maken van ons bedrijf de ideale partner voor die ondernemingen die net dat extra willen bereiken om zich in de markt te onderscheiden.
Doelgroep:
Onze onderneming richt zich tot voedingsproducenten, dranken fabrikanten, grote distributie spelers, kortom iedereen die in aanraking komt met die producten die u als verbruiker gekoeld koopt.
Ons credo: "Verfrissende logistiek" of "Uw logistieke partner met verfrissende ideeën"
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wij laten de totale vrijheid en creativiteit zijn loop gaan. Voorkeur voor kleuren zijn purper en blauw combinaties, blauw voor de weergave van koude en purper voor de uitstraling van het mysterieuze. Wij wensen een logo en huisstijl die dadelijk de emotie van mystiek en koude oproepen, maar dit op een positieve en enthousiaste wijze.
Bij het ontwerpen van briefhoofden is het belangrijk rekening te houden met een mogelijke witrand rondom de pagina van 5mm daar het briefpapier niet zal gedrukt worden door een drukker, maar gebruikt zal worden om op eigen printer af te drukken.
Wij verwachten ook een ontwerp voor een opvallend naamkaartje dat mensen duidelijk maakt waarvoor wij staan. Het kaartje moet verder alle nuttige informatie omvatten en heeft naar onze voorkeur een zwarte achtergrond.
oranged
-
-
Toelichting van de designer oranged:
Beste Peter,
Vandaag pas uw wedstrijd gevonden op internet, helaas kan nu niet complete huisstijl maken.
Met deze schets geef ik bepaalde richting aan; het logo typeert het Noorderlicht. Het idee appeleert aan de emotie van het mystieke en koude maar ook aan licht en vrolijkheid.
Ik zou graag de ontwikkeling van uw complete huisstijl uitvoeren.
-
Peter Cremers zegt :
Knap idee, goed achterliggende gedachte.
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-