logo + Huisstijl voor visverwerkingsbedrijf.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Heijvis
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-11-2012 13:38
  • Datum einde : 13-12-2012 13:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor mijn visverwerkings bedrijf wil ik graag een nieuwe professioneel uitstraallende logo en huisstijl hebben. Op het moment heet het Fileerderij Heijnen. Maar het logo en huisstijl wil ik graag op naam hebben van Heijvis Visverwerking. Het visje uit het oude logo wil ik behouden, want dat is ons kenmerk. Misschien dat die ergens mooi in verwerkt kan worden. Ook mag evt alleen de naam "Heijvis" in het logo gebruikt worden.

Bedrijfsomschrijving:

Visverwerking. Fileren van vis. Zie www.fileerderijheijnen.nl

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

-Zwart
-grijs
-wit
-blauw

Het logo van het visje.

DTP24
  • Logo & Huisstijl # 148861 voor logo + Huisstijl voor visverwerkingsbedrijf.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 148859 voor logo + Huisstijl voor visverwerkingsbedrijf.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 148858 voor logo + Huisstijl voor visverwerkingsbedrijf.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 148857 voor logo + Huisstijl voor visverwerkingsbedrijf.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer DTP24:

      Geachte heer Heijnen,

      Hierbij treft u mijn ontwerp aan. Omdat het "visje" nogal speels is heb ik daar met de vormen van de lijnen en het lettertype aansluiting bij gezocht. Het handgeschreven lettertype is weer in opkomst, juist omdat iedereen tegenwoordig het strakke gebruikt. Ik probeer altijd een onderscheidend voor mijn opdrachtgevers te maken.

      Ik heb ook maar gelijk een visitekaartje en briefpapier gemaakt.

      Met vriendelijke groet,
      Geert - DTP24

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network