Briefpapier.
Professioneel logo & huisstijl voor The Brain Company – for your Mental Fitness!
- Wedstrijd van: tessastassen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-12-2012
Datum einde: 19-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Heel mooi en subtiel! Dank! Morgen de 'uitslag'!
Thanks

Achterkant visitekaartje.

Geen commentaar

Hier 4 voorbeelden. Er kan uiteraard met kleur gespeeld worden naar wens.
Mooi!

Geen commentaar

Geen commentaar
Subtiel, maar ook mooi. Dank!

Geen commentaar
Erg mooi! Spannend ook, met die kleuren.
We wilden eigenlijk niet per se een echt brein als logo, maar zo met deze kleuren spreekt het ons wel echt aan. Wel willen we graag een logo dat in verschillende kleuren kan, om bij de verschillende divisies te passen. Zou je daar eens naar willen kijken? Heb je ook een idee voor visitekaartjes etc?
Dank voor u reactie,
In eerste instantie wilde ik het brein ook niet gebruiken maar dacht als ik het heel simpel en clean houdt dat het wil zou kunnen. Naar aanleiding van de Company name en het doelgroep vont ik het gekleurde Brian wel toepasselijk omdat het zich allemaal in het hooft af speelt. Het voorbeeld wat ik hier heb geplaatst is de voor kant van het visitekaartje.
Vriendelijke groet