Beste Paul,
En een opzet met een beeldmerk waarbij uit de puntcomma een clapperboard en een tekstballon zijn geschapen om scenarioschrijven en trainingsacteren te
verbeelden.
Hoor graag je reactie,
Groet Steven Kattenberg
Logo + huisstijl zzp-er werkzaam in twee vakgebieden: trainingsacteren en scenarioschrijven. Trefwoorden; kwaliteit/stijlvol, strak, professioneel en dat alles met een knipoog (humor mag).
- Wedstrijd van: ptjw08
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-09-2009
Datum einde: 09-09-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Paul,
Een basic logo waar de knipoog in de puntcomma tussen voor en achternaam zit: Het houdt niet op bij Paul, het gaat veel verder met Weijkamp.
Hoor graag je reactie,
Groet Steven Kattenberg