Hallo Paul
Je 2 vakgebieden in 1 logo samenvatten is moeilijk, maar niet onmogelijk ;-)
M.v.g.
Natascha
Logo + huisstijl zzp-er werkzaam in twee vakgebieden: trainingsacteren en scenarioschrijven. Trefwoorden; kwaliteit/stijlvol, strak, professioneel en dat alles met een knipoog (humor mag).
- Wedstrijd van: ptjw08
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-09-2009
Datum einde: 09-09-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Natascha,
Volgens mij voel je aan wat er in de lucht hangt, wat er bij mij vandaag in de lucht hangt: namelijk juist de focus op het smanevoegen van. Ik vind je beeld mooi (niet onbelangrijk) en treffend. Er zit vaart in. Je helpt me zelfs enigszins van mijn persoonlijke afkeer van geel af.
Waar ik nu toch definitief van afgestapt ben is de smiley. Als het je zou lukken om van de drie rondjes een echt beeldmerk te maken (eventueel los van de naam te gebruiken) waarin het sleutelwoord 'dialoog' tot uitdrukking komt zou ik heel blij zijn. Andere overeenkomsten zijn 'actie-reactie' en 'verhalen' en 'spel-werkelijkheid'.
Het lijkt verder alsof de vakgebieden een wat vager lettertype hebben en dat is wat minder in vergelijking met de strakheid van de naam.