Een kleurvariatie
logo + huisstyle ontwerp congresbureau Moorga
- Wedstrijd van: steven kruize
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-04-2011
Datum einde: 16-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste,
Hierbij enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Concept a: Gebruik van een \'vink\' (organiseren is het afvinken van een hele checklist, ook staat dit voor kwaliteit / OK!)
Concept b: Algemeen beeldmerk zonder achterliggende gedachtegang.
Concept c: Beeldmerk wat uit abstracte pijlen is opgebouwd, deze pijlen wijzen alle richtingen op, dit staat voor de veelzijdigheid van Moorga.
Concept d: Een algemeen beeldmerk
De payoff \'Voor een heldere organisatie\' hoeft niet per se onder het logo gecommuniceerd te worden natuurlijk, dit kan ook erg goed op andere plekken in de huisstijl: onderaan briefpapier, achterop visitekaartje etc.
Ik zie de eerste bevindingen graag tegemoet,
mvgr.
Matthijs Meijer
MeijerMedia