Geen commentaar
Logo & Huistijl Design voor innovatieve Startup genaamd QwikSense
- Wedstrijd van: Rino001
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-01-2013
Datum einde: 22-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Rino,
I think 'less is more' with this design, I've kept the branding simple and fun (using the logo upside down to represent the lighbulb gives the business a human side with a sense of humour).
Rino,
I think 'less is more' with this design, I've kept the branding simple and fun (using the logo upside down to represent the lighbulb gives the business a human side with a sense of humour).

Geen commentaar
The lightbulb shape represents innovation, energy and light, it also contains a lower case 'q' and 's'. The green leaf dynamic represents environment, energy (could be a gas flame too) and growth.
Thanks, do you also have a proposal for a branding?
Ciao,
Rino