En het ontwerp in de tweede kleurstelling,
Met vriendelijke groeten
Hein
Logo + huistijl voor het hospitality bedrijf voor nationale en internationale topmerken (hostessen, onthaal, vestiaire, VIP begeleiding, styling,...)
- Wedstrijd van: Event Services
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-07-2013
Datum einde: 05-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Hein,
Beide inzendingen zijn zeker kansmakers! Bedankt voor je inzending!

Beste Wouter,
Hartelijk dank voor je commentaar op onze ontwerpen. Bijgaand een aangepast ontwerp. de voorstellen heb ik uitgewerkt in beide kleurstellingen.
Met vriendelijke groeten
Hein

Geen commentaar
Hallo,
Hierbij mijn laatste feedback zodat jullie nog tijd hebben tot einddatum om eventueel jullie logo aan te passen en/ of nieuwe suggesties in te zenden:
- Laatste logo van Brandbrand (als visitekaartje) vind ik heel mooi. Mooie kleuren, speels en toch professioneel, leuke look-and-feel
- De letters B&C van RedDesign staan in een leuk lettertype
- Bij H.greenen is het leuk hoe de letters B&C over elkaar gaan. Het oogt mooi! Ook mooie kleuren gebruikt alleen heb ik liever geen sterren meer in het logo. Ook de “hospitality” staat te groot in het logo.
- Bij Graphix vind ik de laatste inzenden heel prachtig. Mooie kleuren, leuk ontwerp, enkel over het visitekaartje ben ik niet overtuigd. Sowieso zou ik andere afbeelding/mensen nemen in het logo.
- Besign blijf ik ook ergens leuk vinden. Ik weet niet waarom ik niet overtuigd ben. Misschien door het grijs/ zwart gehalte?
- Na alle inzendingen te hebben gezien lijkt het mij ook zeer praktisch om ook de B&C te kunnen gebruiken als verkort logo. (Zonder de “hospitality services”) Uiteraard moet het volledig logo wel met de vermelding “hospitality services” zijn.
Met al deze feedback kunnen jullie verder. Bedankt alvast voor alle inzendingen en mag het mooiste ontwerp winnen!
Groetjes,
Wouter

Beste Wouter,
Dank voor je commentaar, bijgaand een aangepast ontwerp. We hebben het logo nu zo gemaakt dat het zakelijk goed te gebruiken is, zonder de oorspronkelijke frisheid te verliezen. We hebben twee opzetjes gemaakt in verschillende kleurstellingen, een zakelijker en een speelsere variant. We horen natuurlijk weer graag van jullie!
Met vriendelijke groeten,
Regine - Nylson

Goedemiddag,
We hebben een ontwerp voor een logo gemaakt dat fris, vrolijk, maar toch ook stijlvol is. In de eerste versie gebruikten we de sterren die ook gebruikt werden in het logo van Event Services, bij de tweede versie hebben we bloemen gebruikt. Graag horen we van u!
Met vriendelijke groeten
Regine - Nylson
Goedemiddag,
Het logo is inderdaad zoals je omschrijft en super dat je rekening hebt gehouden met het logo van Event Services. Ik vind het logo dat je ontworpen hebt te kinds. Het doet mij een beetje denken aan een logo voor een cupcakebedrijfje. Ik zoek een logo die professioneler overkomt, kleurrijk en creatief. Met dit logo kan ik bv. niet naar een klant zoals Coca Cola stappen. Ik hoop in elk geval op een nieuwe inzending want je lijkt mij wel erg creatief te zijn en dit is wat ik nodig heb!
Groetjes,
Wouter