Beste Tim, vannacht nog een idee, speurneuzen. Honden (-neuzen) hebben een groot onderscheidend vermogen en honden zijn in staat uit meerdere dingen (sporen) de juiste te kiezen, net als analysten. Bovendien zijn jullie de speurneuzen, op zoek naar de beste specialisten voor de juiste job. 3 uitvoeringen. vriendelijke groet, Eva.
Logo met huisstijl voor internationale detacheerder in data specialisten
- Wedstrijd van: Timesource
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-01-2019
Datum einde: 15-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Hai Tim, ben ik weer, het laat me niet los. Maar ik denk/hoop dat ik nu op uw lijn zit. 3 uploads. No.1 de slimme vogels, bovenste gevormd uit 1 doorlopende lijn en natuurlijk arendsoog weer terug. Die is opgebouwd uit de A (staat rechtonder aangegeven). No.2 uilen, hele slimme vogels, 2 uitvoeringen. No.3 Een octopus, een heel intelligent dier, met voor alles een oplossing en kan van alles tegelijk (lijkt me ook wel praktisch, 8 armen. De opzet van de octopus is een beetje als de lijnen op een printplaat. ben weer benieuwd. vriendelijke groet, Eva.

Beste Tim, hierbij m'n (tot dusver laatste) ontwerp voor uw logo. De spiedende blik van een arend(soog), ter analyse van de data. Ben benieuwd. vriendelijke groet, Eva.
Hoi Eva, dank voor je designs. Top dat je met me meedenkt! Grafisch gezien zijn ze erg mooi maar voor een logo vind ik ze helaas niet abstract genoeg. Check maar eens de "vos" die factor heeft ingediend. Dat is ongeveer waar ik naar op zoek ben. Een simpel lijnenspel die iets uitbeeldt waar Analysk voor staat, maar die niet al expliciet is uitgebeeld. Regards Tim

Hai Tim, de volgende. Van de uitdrukking "slimme vogel". Ben weer benieuwd naar je reactie. groet, Eva.

Geen commentaar

Hai Tim, hierbij vast nog 2 ideeën. De vinger, als in "ja, ik weet het". De 2e is de keuze: bij het analyseren van de gegevens, juist dat goede punt eruit filteren. groet, Eva.

Hai Tim, dank voor je reactie. Het logo met het oog heb ik aangepast, 2 uitwerkingen. Ik ben nog bezig met een paar andere ideeën, die komen nog. Wordt vervolgd. Ben weer benieuwd naar je reactie, groet, Eva.

Beste Tim, hier nog een derde ontwerp van mij voor uw logo. Inzicht en zien etc, wat u nog bij de opmerkingen heeft gezet, gaf mij het idee van een (dubbel) oog. Ben weer benieuwd! vriendelijke groet, Eva.
Hoi Eva, Dank voor je inzendingen. ik denk dat je met het laatste ontwerp zeker de goede kant op gaat. Alleen zoals het nu is vormgegeven is het misschien meer iets voor een opticien denk ik. De andere ontwerpen met de pijltjes vind ik goed uitgelegd, maar zijn een beetje te complex. Ik ga een nieuw comment inbrengen. Hoop dat je er iets mee kunt.

Geen commentaar

Beste Time, hierbij 2 ontwerpen voor uw logo. Uitgangspunt voor mij is dat pijlen 2 dingen aangeven, de data op zichzelf en de uitleg/analyse van diezelfde data (alle kanten uit).
Logo 1: jullie zijn de oranje pijl, die de contacten (verbindingen) leggen en onderhouden. De meeste dataverwerking gebeurd nu per computer, vandaar de "printplaatverbindingen". Aquablauw staat voor toekomstgericht en oranje voor succes.
logo 2: de uitvergrote A oftewel driepoot, de driehoeksverbinding tussen detacheerder, specialist en opdrachtgever. Ben benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.